اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۰۸۴۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۷
فروزنده در دانشگاه شهید رجایی:
معاون پارلمانی و توسعه نیروی انسانی دولت نهم با بیان اینکه علت بیکاری به سیاستهای دولت بر می‌گردد گفت: اگر به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در زمینه تولید داخلی توجه می‌شد واحدهای تولیدی از فعالیت باز نمی‌ماندند.
 لطف‌الله فروزنده معاون پارلمانی و توسعه انسانی دولت دهم در مراسم روز دانشجو در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی گفت:انقلابی کسی است که از بن دندان به نظام اسلامی اعتقاد داشته باشد و منافع شخصی را کنار گذارد، تابع ولایت و ساده‌زیست باشد و اهل عقلانیت و بصیر باشد و به موقع وارد صحنه شود.

وی با اشاره به ضرورت حفظ تفکر انقلابی در پیمودن مسیر پیش‌رو افزود: تفکر انقلابی در جامعه ما باعث موفقیت شده است ، هر جا به سمت تفکر لیبرالی رفتیم ضرر کرده‌ایم.

این استاد دانشگاه با تأکید بر اینکه نگاه انقلابی حتماً پیروزی در پی دارد، خاطرنشان کرد: اعتماد به دشمن همین چیزی است که امروز در برجام شاهد آن هستیم، از ابتدا هم رهبری فرمودند من نه به آمریکا اعتماد دارم و نه به نتیجه مذاکرات خوشبین هستم، خدا را شاکریم آقای روحانی فهمید آمریکا استکبار است و قابل اعتماد نیست.

فروزنده تاکید کرد: خاصیت دانشجو، انقلابی بودن است، زیرا درگیر چرب و نرم دنیا نیست. سعی کنید انقلابی بمانید و انقلابی حرکت کنید. خوشبختانه مذاکرات نشان داد حق با رهبری است.

وی با اشاره به وضعیت موجود جامعه گفت: از گزارش امسال دولت در مورد وضعیت اقتصادی تعجب کردم، رشد 7 درصد وضعیت بیکاری‌اش این چنین نیست، علت بیکاری، سیاست‌های دولت است.

برپایه این گزارش، فروزنده همچنین  در پاسخ به سؤال دانشجویی درباره علت بیکاری در کشور گفت: علت بیکاری در کشور به سیاستهای دولت برمی‌گردد.

وی افزود: مقام معظم رهبری بارها بر توجه به تقویت تولیدات داخلی در کشور تاکید کرده‌اند. اگر دولت به این مهم توجه می‌داشت، واحدهای تولیدی از فعالیت باز نمی‌ماندند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار