اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۰۹۳۸
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۴
جمال شورجه ‌در دیدار با آیت‌الله مکارم شیرازی:
کارگردان سریال حضرت موسی(ع) گفت: بازنویسی این سریال در حال انجام است و تمام تلاش تیم سازنده سریال بر آن است که کاملاً براساس آیات قرآن این مجموعه ساخته شود.
 جمال شورجه ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله مکارم شیرازی، ضمن تسلیت سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) و تبریک آغاز امامت امام زمان(عج)اظهار داشت: مرحوم فرج‌الله سلحشور با مشقت‌های فراوان فیلم‌نامه سریال حضرت موسی(ع) را نوشتند که بعد از فوت ایشان مسئولیت ساخت این مجموعه به بنده محول شده است.

وی بابیان اینکه بیش از 20 نفر از افراد مختلف درگیر فیلم‌نامه این مجموعه بوده‌اند، افزود: بازنویسی این سریال در حال انجام است و تمام تلاش تیم سازنده سریال بر آن است که کاملاً براساس آیات قرآن این مجموعه ساخته شود.

کارگردان سریال حضرت موسی(ع) ادامه داد: بخشی از پیش‌تولید این پروژه آغاز شده که در این مرحله نیازمند رهنمودها و راهنمایی‌های مراجع عظام تقلید، حوزه‌ها و دیگر متخصصیان این موضوع هستیم.

وی با تأکید بر اینکه مراحل ساخت این سریال و طراحی جزئیات آن در دست انجام است، خاطرنشان کرد: بخش‌هایی مهمی از این سریال مانند عبور حضرت موسی(ع) و بنی‌اسرائیل از دریا به‌صورت انیمیشن در ابتدا ساخته می‌شود تا در مراحل تولید قابلیت اعمال‌نظر و مدیریت وجود داشته باشد تا تغییرات به حداقل برسد.

شورجه با اشاره به انجام برخی امور این سریال در خارج از کشور تصریح کرد: درباره حضرت موسی(ع) کارهای مختلفی ساخته‌شده که از نگاه توحیدی خالی بوده است و حتی اخیراً در برزیل سریالی طولانی و البته با اغلاط فاحش ساخته‌شده است.

وی ابراز کرد: این سریال به روح مرحوم سلحشور که زحمات زیادی برای ساخت این سریال کشیده‌اند تقدیم می‌کنیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار