اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۰۹۹۳
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷
به مناسبت شهادت حضرت امام حسن عسکری (ع) مراسم پر فیض دعای کمیل با حضور دکتر شریعتی استاندار خوزستان ، فرماندار ، امام جمعه ، مداح کشوری حاج صادق آهنگران ، فرماندهان دفاع مقدس ، مسئولان ادارات استانی و شهرستانی ، خانواده معظم شهدا و حضور پرشور مردم در جوار گلزار شهدای گمنام هفتکل برگزار شد.


حضور استاندار خوزستان در مراسم دعای کمیل در جوار شهدای گمنام شهرستان هفتکل

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان هفتکل ،به مناسبت شهادت حضرت امام حسن عسکری (ع) مراسم پر فیض دعای کمیل  با حضور دکتر شریعتی استاندار خوزستان ، فرماندار ، امام جمعه ، مداح کشوری حاج صادق آهنگران ، فرماندهان دفاع مقدس ، مسئولان ادارات استانی و شهرستانی ، خانواده معظم شهدا و حضور پرشور مردم در جوار گلزار شهدای گمنام هفتکل برگزار شد.

در ابتدای مراسم پس از تلاوت آیات قرآن کریم ، دکتر شریعتی با عرض تسلیت شهادت امام حسن عسکری (ع) و اشاره به سوابق و گذشته شهرستان هفتکل ، اظهار داشت : وقتی نگاه به گذشته شهرسستان هفتکل با آن همه سوابق ارزشمند به علت وجود نفت ، مدارس زیاد ، محل های آموزشی پیشرفته میکنیم ، به آن پی میبریم که هفتکل مرکز فرهنگی ، علمی ، اقتصادی و اجتماعی این استان بوده که بعضا از شهرستانهای همجوار  برای تحصیل و کار به این شهرستان می آمدند و به همین علت ، جمعیت زیادی را در دوره های مختلف در خود جا داده است .

عالی ترین مقام دولت در استان بیان داشت : هفتکل منشا آگاهی و شناخت در گذشته و حال بوده و این خسیسه باعث شده که این شهر ، در دوران دفاع مقدس 253 شهید تقدیم انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بکند و چه بسا افرادی در این شهر درس خواندن و آموزش دیدند و نسبت به مسائل علمی ، دینی و قرآنی آگاهی پیدا کردند ، اما اکنون به عنوان شهدای دیگر شهر ها شناخته بشوند .

دکتر شریعتی افزود : وجود هفت شهید گمنام در این مکان باعث شده که این حسینیه و این مکان مقدس شود و به برکت وجود این شهدای گمنام این مراسمات و این حضور پرشور مردمی و مسئولین با عشق و علاقه شکل بگیرد . اینها شهدایی هستند که در دنیا گمنام اما در آخرت نزد خداوند تبارک و تعالی خوش نام و بلند مرتبه هستند ، این گمنامی هم نعمتی است که خداوند به این شهدا داده است .

در ادامه مراسم ، دعای پرفیض کمیل با نوای گرم و دلنشن مداح کشوری ، یادگار هشت سال دفاع مقدس ، حاج صادق آهنگران برگزار گردید .
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار