اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۱۱۱۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۷
یک مقام اروپایی در بروکسل مدعی شد؛
پایگاه خبری «المصدر نیوز» از اظهارات یکی از مقامات اروپایی در شبکه دو تلویزیون رپیم صهیونیستی در خصوص احتمال استفاده اسرائیل از حریم هوایی عربستان در صورت نیاز به حمله مستقیم به ایران خبر داد.

به نقل از پایگاه خبری عربی «المصدر نیوز» شبکه دو تلویزیون رژیم صهیونیستی از قول یک منبع ناشناس از مقامات اروپایی اعلام کرد، عربستان بارها با اجازه اسرائیل برای استفاده از حریم هوایی این کشور برای حمله به ایران در صورت نیاز موافقت کرده است.

در این گزارش گفته شده که سعودی‌ها اعلام آمادگی کرده‌اند که در صورت نیاز نیروی هوایی اسرائیل از حریم هوایی سعودی به عنوان مسیر حمله به ایران استفاده کند.

این مقام اروپایی از بروکسل که نامش فاش نشده است، گفته مقامات سعودی در مسائل مربوط به ایران کاملا با اسرائیلی‌ها در هماهنگی هستند.

به گزارش المصدر نیوز تل پاول از موسسه بین‌المللی مقابله با تروریسم به راشا تودی گفته این اولین بار نیست که مساله اجازه استفاده از کوریدور هوایی عربستان برای اسرائیلی‌ها برای حمله مستقیم به ایران مطرح شده است. با این حال احتمال بروز چنین مساله‌ای بسیار پایین است.

پاول مدعی شده اگر اسرائیلی‌ها از سرگیری مذاکره صلح بین اسرائیل و فلسطین را بپذیرند، بسیاری از تنش‌های خاورمیانه از بین خواهد رفت
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار