اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۱۲۶۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۸
مدیر امور آبفا روستایی شهرستان شوشتر گفت: 139 مورد تعمیر و بهبود کیفیت شبکه توزیع آب شرب و 300 متر شستشوی شبکه توزیع آب شرب در روستاهای شوشتر در یک ماه گذشته صورت گرفت.

ارژنگ محمدی افزود: در این مدت 17 مورد تعمیر و رفع شکستگی خط انتقال، 18 متر توسعه شبکه، تعمیر و بازسازی 86 مورد شبکه توزیع آب شرب، شستشوی 300 متر شبکه توزیع آب شرب این روستاها انجام شد که در راستای بهبود کیفیت و کمیت آب شرب اهالی روستاها بوده است.

وی گفت: تعداد 10 کنتور در هشت روستای شوشتر در این مدت تعویض، تعداد 16 انشعاب غیر مجاز خانگی در 9 روستا نصب و تعداد 2 انشعاب غیر مجاز نیز جمع آوری شد.

وی افزود: در این مدت یک هزار و 465 متر مکعب آب شرب سالم و بهداشتی توسط تانکرهای سیار توزیع و در اختیار مردم روستاها قرار گرفت.

محمدی با بیان اینکه این میزان آب شرب در قالب 91 سرویس توزیع شد، گفت: پروژه اصلاح و بازسازی شبکه توزیع و تاسیسات آبرسانی پنج روستای چمترخان با 400 خانوار نیز در راستای بهبود کیفیت آب شرب در حال انجام است، چرا که محل تامین آب شرب این روستاها از رودخانه است و کیفیت آب شرب در حال حاضر شرایط مطلوبی ندارد.

وی اظهار کرد: یک حلقه چاه عمیق به عمق 120 متر حفاری شده که با بهره برداری از آن شاهد افزایش کیفیت آب شرب اهالی روستاهای چمترخان خواهیم بود.

محمدی با اشاره به بهره مندی 20 روستای شرق شعیبیه گفت: با بهره برداری از این حلقه چاه و در فاز دوم کلیه روستاهای شرق شعیبیه نیز از آب شرب با کیفیت برخوردار خواهند شد.

این پروژه درمجموع بیش از چهارهزار نفر جمعیت را زیر پوشش خود قرار خواهد داد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار