اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۱۸۷۹
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶
معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه آبادان از برخی بی حرمتی ها به خبرنگاران در نشست پرسش و پاسخ اعضای شورای شهر آبادان با شهردار انتقاد کرد.

به گزارش ایرنا ، عزیرالله شهبازی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران، گردش آزاد اطلاعات را منشور دولت تدبیر و امید خواند و گفت:دولت یازدهم به گردش آزاد اطلاعات باور دارد و افرادی که قلم به دست دارند و در چارچوب قانون اساسی و اصول جمهوری اسلامی کار می کنند، قابل احترام هستند.

وی ادامه داد:خبرنگاران رسالت بزرگی دارند و این قشر در آبادان بدون چشم داشت، عهده دار اطلاع رسانی هستند و دیگر ارکان نظام نیز باید کنار آنان باشند.

شهبازی تصریح کرد:حفظ حرمت رسانه هایی که در چارچوب قانون اساسی و اصول جمهوری اسلامی فعالیت داشته و نقد منصفانه می کنند، دارای اهمیت ویژه است.

وی افزود:در دولت تدبیر و امید به نمایندگی از نظام جمهوری اسلامی، خبرنگاران که در راستای اهداف دولت و نظام کار می کنند دارای حرمت هستند.

معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه آبادان گفت:در آبادان خبرنگار جایگاه ویژه ای دارد که همیشه مورد احترام بوده به طور مثال در نشست شورای اداری شهرستان به عنوان عالی ترین نشست شهرستان، خبرنگاران نیز اجازه اظهار نظر دارند و شاید گاهی از باب اینکه نظم جلسه برهم زده نشود تذکراتی داده شود، ولی برای تحقق رسالت اطلاع رسانی خبرنگاران، به آنان بی حرمتی و توهین نشده است.

شهبازی اظهار داشت:متاسفانه گزارش هایی رسیده است که در برخی نشست ها نسبت به اصحاب رسانه سخنان ناخوشایند گفته می شود که قابل پذیرش نیست، در موضوع نشست پرسش و پاسخ از شهردار آبادان نیز، موضوع را بررسی می کنیم و اگر این توهین نسبت به اصحاب رسانه شده باشد به خاطیان تذکر قانونی داده می شود.

وی افزود: اگر تندی و بد رفتاری علیه خبرنگاران دامنه دار شود، خبرنگار نیز نمی تواند رسالت خود را انجام دهد و حمایت از گردش آزاد اطلاعات از منشورهای دولت یازدهم است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار