اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۲۴۴۰
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۸
فرماندار شوش گفت:
نجاتی طرح های راهسازی به ویژه در مناطق روستایی را از اولویت های این شهرستان برشمرد و گفت:از آنجا که شغل ساکنان مناطق روستایی شهرستان شوش کشاورزی است لذا احداث جاده مناسب و استاندارد از نیازهای ضروری این شهرستان است
عملیات بهسازی جاده ارتباطی 38 روستای بخش شاوور شوش آغاز شد
عملیات بهسازی و روکش آسفالت جاده ارتباطی منطقه آهودشت به روستاهای مزرعه در بخش شاوور شوش با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی آغاز شد.
رضانجاتی فرماندار این شهرستان  در آیین آغاز عملیات اجرایی این طرح راهسازی به خسارت وارده به جاده های روستایی و سایر زیر ساخت های این شهرستان بر اثر سیل اوایل امسال اشاره کرد و گفت:بخش زیادی از جاده های روستایی این شهرستان در این سیل دچار آسیب شده است.
 نجاتی با قدردانی از توجه ویژه وزارت راه و شهرسازی به مشکل جاده های روستایی این شهرستان افزود:میزان تخریب جاده های روستایی شوش ناشی از سیل اواخر فروردین ماه امسال بالاست.
وی گفت:اولین وزارتخانه که پس از وقوع سیل به یاری شهرستان شوش شتافت وزارت راه و شهرسازی است که جا ی تقدیر دارد.
فرماندار شهرستان شوش گفت: جاده های روستایی شهرستان شوش به واسطه اینکه 70 درصد این شهرستان در مناطق روستایی سکونت دارند از تردد بالایی برخورداراند لذا همچنان از وزارت راه و شهرسازی انتظار می رود برای بهسازی و استاندارد سازی جاده های روستایی شهرستان شوش وارد عمل شود.
نجاتی طرح های راهسازی به ویژه در مناطق روستایی را از اولویت های این شهرستان برشمرد و گفت:از آنجا که شغل ساکنان مناطق روستایی شهرستان شوش کشاورزی است لذا احداث جاده مناسب و استاندارد از نیازهای ضروری این شهرستان است.
وی همچنین از اهالی منطقه آهودشت که به دلیل نبود جاده مناسب تاکنون دچار مشکل و سختی شده اند عذرخواهی کرد.
با اجرای این طرح ساکنان ۳۸ روستای بخش شاوور از جاده مناسب و استاندارد بهره مند می شوند.
سیدحسین میرشفیع معاون جاده های روستایی و آزاد راه های وزارت راه و شهرسازی نیز اعتبار اجرای این طرح را 100 میلیارد ریال عنوان کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار