اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۲۴۹۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۳
افتخاری دیگر برای شوشتر؛
معاون گردشگری کشور ضمن بازدید از غرفه گروه سلمان با اهدا تندیس جشنواره، رستوران موزه مستوفی را به عنوان واحد برتر گردشگری و غذایی خوزستان معرفی کرد.
گروه سرمایه گذاری سلمان؛ به عنوان نماینده شوشتر و منتخب خوزستان در پایان جشنواره «سفره ایرانی؛ فرهنگ گردشگری» غرفه برتر شناخته و مورد تجلیل قرار گرفت.

به گزارش شوشان، این جشنواره که در خرمشهر و در مرکز نمایشگاه های بین المللی منطقه آزاد اروند برپا شد استان های خوزستان، بوشهر، هرمزگان و جزایر خلیج فارس شرکت کردند که غرفه گروه سرمایه گذاری سلمان به عنوان غرفه برتر در زمینه گردشگری و پذیرایی انتخاب شد.

در همین رابطه روزبه سلمان مدیر این گروه در گفتگو با شوشان گفت: این افتخار برای شوشتر به دست آمده و ما بسیار خرسندیم از اینکه توسط گروه سرمایه گذاری سلمان به این مهم دست پیدا کرده ایم.

وی اظهار کرد: این مقام و افتخار به دلیل احیای غذاهای محلی بومی و معرفی آن ها به شرکت کنندگان در جشنواره به دست آمد. خورشت آلو و نان چرب به همراه دسر و دمنوش های محلی در غرفه گروه ما ارائه و مورد استقبال بسیار خوب بازدیدکنندگان قرار گرفت.

وی افزود: سیاست سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، معرفی غذاهای محلی و بومی هر منطقه است که با عنوان غذاهای ملی ایرانی ارائه خواهند شد. بنابراین گروه سرمایه گذاری سلمان با نگاه به آینده، انشاءالله برای شرکت در جشنواره های ملی و ارائه غذاهای محلی شوشتر و ثبت آن ها به عنوان غذاهای ملی ایران گام بر خواهد داشت.

گفتنی است معاون گردشگری کشور از گروه سلمان در این جشنواره تقدیر کرد. همچنین در مراسم اختتامیه جشنواره، گروه سرمایه گذاری سلمان که به عنوان تنها نماینده شوشتر و نماینده استان خوزستان شرکت کرده بود، موفق به کسب لوح تقدیر و برگزیده این جشنواره شد.

مرتضی رحمانی موحد معاون گردشگری کشور ضمن بازدید از غرفه گروه سلمان نیز با اهدا لوح تقدیر و تندیس جشنواره، رستوران موزه مستوفی را به عنوان واحد برتر گردشگری و غذایی استان خوزستان معرفی کرد.

تصاویر زیر از مراسم اختتامیه:












comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۱
comment
comment
مهری قشنی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۱
comment
0
0
comment بسیار خوشحالم خدا رو شکر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار