اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۲۸۲۳
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸
فرماندار شوش:
رضانجاتی با تاکید بر توجه به ورزش گفت: به هر میزان برای ورزش هزینه و تلاش کنیم و به آن توجه کنیم، به همان اندازه، هزینه های درمان و آسیب های اجتماعی را در جامعه کاهش داده ایم.
 
فرماندار شوش بر استفاده مطلوب از تمامی ظرفیت های شهرستان در جهت توسعه ورزش تاکید کرد.
رضانجاتی  با تاکید بر توجه به ورزش گفت: به هر میزان برای ورزش هزینه و تلاش کنیم و به آن توجه کنیم، به همان اندازه، هزینه های درمان و آسیب های اجتماعی را در جامعه کاهش داده ایم. 
نجاتی گفت: ورزش یک سرمایه گذاری سلامت برای آینده افراد می باشد که اگر در بین مردم کم رنگ شود در آینده جامعه با مشکلات زیادی مواجه خواهد شد.
فرماندار شهرستان شوش گفت: ورزش نباید مختص به هیات های ورزشی بوده بلکه باید در تمامی سطوح گسترش داده شود و همه ی خانواده ها باید با ورزش عجین شده و این ضامن سلامتی را در بین خود تقویت کنند.
وی تصریح کرد: در جامعه ما تا زمانی که در خانواده ها برای ورزش هزینه ای در نظر گرفته نشود توسعه در ورزش ما اتفاق نخواهد افتاد و باید خانواده ها به این نتیجه برسند که ورزش هم مانند دیگر نیازهای زندگی از الزامات و ضروریات است.
نجاتی ضمن تشکر از همکاری شهرداران و شرکت های صنعتی شهرستان شوش با ورزش گفت: باید فرهنگ همکاری و کمک به ورزش شهرستان در بین مردم وخانواده ها نهادینه شود.
رییس شورای ورزش شهرستان شوش با اشاره به اینکه یکی از زیرساخت های توسعه هرمنطقه توجه به امر ورزش آن می باشد گفت: همه ی کسانی که نسبت به ورزش احساس مسئولیت دارند باید پای کار آمده و در جهت توسعه ورزش شهرستان تلاش کنند.
فرماندار شهرستان شوش گفت: شرکت کشت وصنعت نیشکر هفت تپه ضمن تسریع در  تکمیل زمین چمن  شهر حر و تجهیز آن با تمامی امکانات ورزشی، نسبت به چمن کاری زمین های ورزشی 3 روستای اطراف این شرکت اقدام نماید.
وی از شهرداران خواست تا با کمک بخشداران نسبت به برگزاری مسابقات ورزشی متنوع در ایام الله دهه ی مبارک فجر در تمامی شهرها اقدام کنند.
رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان شوش نیز  گزارشی در این خصوص ارایه کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار