اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۲۸۶۱
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۷
فرماندار هفتکل :
اولین جلسه شورای عالی گسترش فرهنگ قرآنی و سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی در هفتکل برگزار شد .


فرماندار هفتکل : فرهنگ اولویت هر جامه باید باشد

اولین جلسه شورای عالی گسترش فرهنگ قرآنی و سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی در هفتکل برگزار شد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شوشان ، اولین جلسه شورای عالی گسترش فرهنگ قرآنی و سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی با حضور امام جمعه ، فرماندار ، تعدادی از مسئولان ادارات و فعالان قرآنی شهرستان در محل دفتر امام جمعه برگزار شد.



در ابتدای جلسه فرماندار با عرض خیر مقدم به اعضاء جلسه و تاکید بر اینکه فرهنگ اولویت هر جامعه باید باشد ، اظهار داشت : فرهنگ در جامعه امروزی باید نهادینه شود ، ما در واقع انقلاب فرهنگی کردیم و فرهنگ در تمام امور باید ریشه ای اجرا و عمل شود .

عالی ترین مقام دولت در شهرستان افزود :  ما اگر می خواهیم در اقتصاد پیروز شویم و وضعیت اقتصادی مطلوبی را به دست بیاوریم ، باید فرهنگ اقتصادی خود را بالا ببریم و فرهنگ باید اولویت اول هر جامعه باشد .



در ادامه جلسه حمید بهداروندی دبیر شورای عالی گسترش فرهنگ قرآنی اظهار داشت : با توجه به ابلاغ مدیر کل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان مبنی بر تشکیل شورای عالی گسترش فرهنگ قرآنی ، اولین جلسه شورای عالی گسترش فرهنگ قرآنی و هم زمان سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی هفتکل را با حضور اعضاء در دفتر امام جمعه محترم هفتکل برگزار کنیم .

بهداروندی ضمن شرح مصوبات جلسه پیشین شورای فرهنگ عمومی ، توضیحاتی در خصوص آشنایی اعضا با  دستورالعمل ، وظایف ، چگونگی برگزاری جلسات و اهداف شورای عالی گسترش فرهنگ عمومی ارائه نمود  .

حاج آقا خلیلی امام جمعه هفتکل با عرض تبریک به مناسبت میلاد حضرت عبدالعظیم حسنی و ارزیابی شورای گسترش فرهنگ قرانی گفت : هر چه درباره قرآن و شناخت آن به مردم  ، هزینه و زمان گذاشته شود کم است و ما در مقابل ترویج صحیح فرهنگ قرآنی مسئول هستیم .

 امام جمعه افزود :  باید از تمام پتانسیل های موجود در شهرستان جهت فراگیری و آموزش قرآن استفاده کرد و امیدواریم خروجی آن به وضوح دیده شود .

در پایان اعضاء شورای عالی گسترش فرهنگ قرآنی و شورای فرهنگ عمومی به تبادل نظر و بیان پیشنهادات و ارائه راهکارهای مناسب پرداختند .
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار