اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۲۸۷۹
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۲
رژیم آل خلیفه در ادامه سرکوب‌ اعتراضات مسالمت‌آمیز مردم بحرین، ۳ تن از علمای این کشور را به اتهام مشارکت در تجمع در اطراف منزل آیت‌الله عیسی قاسم به ۱ سال حبس محکوم کرد.
 دادگاه بحرینی سه تن از علمای شیعه این کشور را به یک سال حبس محکوم کرد.

روز گذشته چهارشنبه 4 ژانویه 2017  شیخ علی ناجی، شیخ منیر المعتوق و شیخ عماد الشعلة به اتهام مشارکت در تجمع و راهپیمایی بدون مجوز در حول منزل آیت الله عیسی قاسم در منطقه دراز به تحمل یکسال حبس محکوم شدند.

از ماه ژوئن سال گذشته میلادی تا کنون با سلب تابعیت از آیت الله عیسی قاسم و محاکمه وی به اتهام پولشویی از طریق جمع آوری خمس ، موج بازداشت و احضار خطبا، ائمه جمعه و علمای شیعه توسط رژیم آل خلیفه شدت گرفته است و با محاصره امنیتی منطقه دراز و منزل آیت الله عیسی قاسم در 200 روز گذشته  بزرگترین نماز جمعه بحرین در مسجد امام صادق علیه السلام این منطقه توقیف شده است.

مخالفان بحرینی با برپایی تظاهرات و اعتراضات مسالمت‌آمیز، آزادی، برقراری عدالت و رفع تبعیض و روی کار آمدن نظامی منتخب در این کشور را خواستار شده‌اند.

این در حالی است که رژیم بحرین با هم‌دستی برخی از کشورهای عربی همچون عربستان سعودی به سرکوب جنبش مردم بحرین پرداخته و با پرونده‌سازی و طرح اتهامات واهی، فعالان مدنی و سیاسی را به زندان‌های طولانی‌‎مدت محکوم و یا آنان را از حق تابعیت محروم می‌کند.

در سیاست سرکوب گرانه رژیم آل خلیفه علیه معترضان ده‌ها نفر کشته و هزاران نفر زخمی یا زندانی شده‌اند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار