اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۲۸۸۹
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۸
سردار فضلی:
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین، بسیج را هویت مقاومت اسلامی عنوان کرد و گفت: امروز بیشتر استان‌های یمن در دست انصارالله است و این گروه به این حد از تعالی رسیده که ارتش چهارم دنیا را زمین‌گیر می‌کند.
سردار علی فضلی صبح امروز در همایش فرهنگی، بصیرتی و تخصصی مسؤولان و فرماندهان بسیج صنعت حمل و نقل هوایی کشور که در هتل نخل برگزار شد، اظهار داشت: بسیج یک اندیشه و تفکر است و این تفکر فراتر از جغرافیای ایران رفته است.

وی با بیان اینکه بسیج هویت مقاومت اسلامی را تشکیل داده است، افزود: اگر بسیج نبود، معلوم نبود در حوزه مقاومت چه سرنوشتی داریم و در چالش‌ها و بحران‌های نظام با تفکر بسیج مقاومت ممکن شد و مداومت پیدا کرد و امکان استقامت فراهم شد.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه بسیج کم‌هزینه و پرکار است، تصریح کرد: امروز با حداقل هزینه‌ها مقاومت هویت پیدا کرده و کسی باور نمی‌کرد که امروز بیشتر استان‌های یمن در دست انصارالله باشد و این گروه به این حد از تعالی برسد که ارتش چهارم دنیا را زمین‌گیر کند.

سردار فضلی با بیان اینکه امروز حزب‌الله در سوریه از دفاع مقدس سخن می‌گوید، خاطرنشان کرد: این بصیرت امروز بیش از همیشه پیداشده است و نمونه آن 9 دی است که بصیرت مردم را نشان می‌دهد‌.

وی 9 دی را یوم‌الله دانست و گفت: این روز، روز مبارک و میمونی است که نشان از اطاعت از امامت و ولایت است و از آنجایی‌ که در انتخابات 88 مردم بیشترین حضور را در تمام ادوار انتخابات داشتند، می‌خواستند این شیرینی را به کام مردم تلخ کنند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه از دو سه ماه قبل از انتخابات از تقلب گفتند، افزود: اگر تقلبی در نظام جمهوری اسلامی صورت گرفته به معنای آن است که دولت‌های گذشته هم متقلب بوده‌اند و در آن دولت‌ها هم تقلب صورت گرفته است.

سردار فضلی با تاکید بر اینکه تقلب کلید رمز بود و از خارج می‌خواستند کلید رمز را در اذهان مردم جا بیاندازند، ادامه داد: وقتی انتخابات تمام و نتایج اعلام شد، خواستند مردم را به خیابان بکشانند و مردم را در مقابل مردم قرار دهند در حالی‌ که قانون پروسه‌ای مشخص برای اعتراض گذاشته است اما با کار خیابانی و انقلاب‌های صادره از کشورهای دیگر قصد کرده بودند که مردم را در مقابل مردم قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه شورش‌ها از دانشگاهی در کرج شروع شد، گفت: بعد از اینکه امتحانات را در دانشگاه کرج کنسل کردند، شیشه‌ها را شکستند و در تهران‌ گرد هم آمدند و از نیروی انتظامی برای حضور در کوی دانشگاه دعوت می‌کردند در حالی‌ که ما تجربه تلخ 10 سال پیش را داشتیم.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه در 25 خردادماه راهپیمایی خشونت‌آمیزی در تاریخ ثبت شد، ادامه داد: این راهپیمایی از میدان فردوسی تا میدان آزادی انجام شد در حالی‌ که هیچ مجوزی نداشت و در حوالی میدان آزادی عده‌ای از آن‌ها به حوزه مقاومت بسیج حمله کردند و قصد داشتند به اسلحه‌های این حوزه دسترسی پیدا کنند اما از آنجایی‌ که نتوانستند به حوزه ورود پیدا کنند، تیراندازی شروع شد و آنجا را به آتش کشیدند.

سردار فضلی با اشاره به اینکه آن‌ها معتقد بودند اصلاحات خون نیاز دارد، گفت: این عده معتقد بودند باید تلفات بگیریم تا این اعتراض‌های خیابانی توسعه پیدا کند و وقتی 25 موتورسوار از نیروی انتظامی آمدند، در کمتر از چند دقیقه همه موتورها را به آتش کشاندند و موتورسواران را مورد هجمه قرار دادند و این بدون شک با برنامه‌ریزی قبلی انجام ن.

وی افزود: هیمنه ناامنی در غرب و شمال غربی تهران ادامه داشت و به سایر نقاط شهر تهران منتقل شد و با اینکه رهبری در 29  خرداد خطبه خواندند، سران فتنه متنبه نشدند و بی‌بصیرتی خود را ادامه دادند.

سردار فضلی ادامه داد: آن‌ها در 30 خرداد اوج هجمه خیابانی را با حضور سران فتنه انجام دادند که در نهایت این فتنه‌گری‌ها 8 ماه ادامه داشت و اگر عنایت خدا، رهبری مقتدرانه نائب امام زمان(عج) و حضور گسترده مردم و بسیج در کف خیابان‌ها نبود معلوم نبود چه خواب تعبیر نشده‌ای برای انقلاب دیده‌شده بود.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه آن‌ها از هجوم به هرجایی که توانستند، دریغ نکردند، تصریح کرد: در این هشت‌ماه ناامنی را در خیابان‌های شهر ایجاد کردند به‌طوری‌ که مردم جرأت نمی‌کردند از بعضی خیابان‌ها عبور کنند اما خوشبختانه مردم در 9 دی به خود آمدند و کم‌کم در این مسیر هوشمندانه از کانون جریان فتنه فاصله گرفتند.

سردار فضلی تصریح کرد: برخی یار امام بودند و در جنگ و جبهه حضور داشتند اما به‌واسطه دنیاطلبی و تأثیر فرزندان بر آن‌ها راه را گم کردند و اگر یکدلی امت نبود اتفاق‌های ناگوارتری می‌افتاد چراکه مردم مثل دوران دفاع مقدس برای بسیجیان و سربازان در مدارس از هیچ کمکی مضایقه نکردند.

وی روز 9 دی را بیعت آحاد مردم با امامت و ولایت دانست و گفت: روز 9 دی یوم‌الله شد و ما در این مدت هرچه از صدر اسلام شنیده بودیم به چشم دیدیم در حالی‌ که مردم فضای سخت و سنگینی را تحمل کرده بودند اما پیروزی واقعی از آنِ مؤمنین است.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه این تهدیدات تمام نشده و در آینده هم وجود خواهد داشت، افزود: سران فتنه هنوز به بی‌بصیرتی خود اعتراف نکرده‌اند در حالی‌ که به آن وقوف دارند، ما باید این تهدیدات را در نطفه دفع کنیم.

سردار فضلی با اشاره به اینکه در آستانه ایام عملیات کربلای 5 هستیم، گفت: رهبری تفسیر بزرگی از عملیات کربلای 5 ارائه داده‌اند و گفتند شب‌های این عملیات، شب‌های قدر این انقلاب است و انس با آن شما را وارسته می‌کند و هرکسی آن را فراموش کند از اردوگاه انقلاب خط خواهد خورد.

وی با اشاره به اینکه سپاه بدون بسیج و بسیج بدون سپاه چیزی نیست، افزود: این دو لازم و ملزوم همدیگرند و هر دو می‌خواهند تفکر امامین انقلاب را پیاده کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار