اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۳۰۱۵
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۶
فرماندار شوش:
فرماندار شوش گفت: اعضای مراجع حل اختلاف شهرستان به صورت قانونی با موضوعات کارگری و کارفرمایی برخورد کنند و در تصمیمات خود حق و حقوق قشر زحمت کش کارگر را نادیده نگیرند.
فرماندار شوش: اعضای مراجع حل اختلاف به صورت قانونی با موضوعات کارگری وکارفرمایی  رفتار کنند
فرماندار شوش گفت: اعضای مراجع حل اختلاف شهرستان  به صورت قانونی با موضوعات کارگری و کارفرمایی برخورد کنند و در تصمیمات خود حق و حقوق قشر زحمت کش کارگر را نادیده نگیرند.
رضانجاتی در نشست صمیمی با اعضای مراجع حل اختلاف(هیئت های تشخیص وحل اختلاف)  ضمن تقدیر وتشکر از اقدمات به عمل آمده در مراجع حل اختلاف و اتخاذ تصمیمات براساس قوانین و مقرارت از موضوعات کارگری وکارفرمایی به عنوان یکی از موضوعات اساسی جوامع امروزی یاد کرد گفت: تشکیل شوراهای کارگری و کارفرمایی در جهت روانسازی اقدامات کارگران و مدران صنایع و رفع مشکلات آنها مهم می باشد.
وی گفت: مراجع حل اختلاف با حرکت در چهارچوب قانون در جهت رسیدگی به مطالبات کارگران وکارفرمایان تلاش کنند که هم حق وحقوق کارگران پایمال نشود و هم به جهت کمک وهمکاری با کارفرمایان اقدام نمایند.
نجاتی نقش مراجع حل اختلاف را در کاهش موضوعات اجتماعی جامعه کارگری و کار فرمایی مهم عنوان کرد وگفت: مراجع حل اختلاف با پیگیری و رفع مشکلات جامعه کارگری و کار فرمایی نقش بسزایی در جلوگیری از بوجود آمدن موضوعات کارگری ایفا می کنند.
فرماندار شهرستان شوش فلسفه ی وجودی تشکیل مراجع حل اختلاف و شوراهای اسلامی کار را تنظیم روابط کار بین کارگران و کارفرمایان عنوان کرد وگفت:شوراهای حل اختلاف به هیچ عنوان به دنبال مانع تراشی برای کارگران نبود و هدف آنها توسعه مسائل اقتصادی و کمک به جامعه کارگری می باشد.
وی استفاده از نیروهای توانمند، مجرب، دلسوز ونیروهایی که خود از جامعه کارگران و کارفرمایان باشند را در مراجع حل اختلاف مهم دانست و گفت: استفاده از این نیروها موجب خواهد شد تا حق وحقوق کارگران و کارفرمایان رعایت شود.
نجاتی از اعضای مراجع حل اختلاف شهرستان شوش خواست تا به صورت مستمر تمامی قوانین و مقرارت لازم را فراگرفته و هیچ زمانی از یادگیری قوانین ومقررات کوتاهی نکنند چرا که کوتاهی در این مسیر موجب ضربه زدن به قشر کارگر و کارفرما خواهد شد.
در ادامه  سید ناصر حسینی ریاست اداره تعاون، کار ورفاه اجتماعی شهرستان شوش نیز گزارشی از اقدامات صورت گرفته در حوزه روابط کار این اداره ارائه کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار