اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۳۱۱۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۲
آیت الله حسن‌زاده در مراسم سوگواری آیت الله هاشمی در اهواز : خیلی بی انصافی است که عده ای نقش آیت الله هاشمی را نادیده و منکر شوند/ کسانی که به نام دفاع از ولایت به هاشمی اهانت کردند باید اشتباه خود را جبران کنند
مراسم سوگواری درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، با حضور علما ، روحانیون ، نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان ، مدیران و فعالان سیاسی خوستان...
شوشان: مراسم سوگواری درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، با حضور علما ، روحانیون ،  نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان ، مدیران و فعالان سیاسی خوستان و ... در حسینیه بقیه‌الله اهواز برگزار شد.

به گزارش شوشان ، در این مراسم که از سوی آیت‌الله موسوی جزایری نماینده ولی‌فقیه در خوزستان و همچنین استاندار خوزستان برگزار شد، آیت الله حسن‌زاده به بیان ابعاد و ویژگی‌های شخصیتی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و همچنین اقدامات ارزشمند این مرحوم در دوران قبل و پس از پیروزی انقلاب پرداخت.

امام جمعه موقت اهواز در مراسم سوگواری ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی با بیان اینکه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی سال‌های زیادی را در همراهی با امام طی کرد، گفت: وی پیش از انقلاب، با پست سر گذاشتن شکنجه‌ ها مشقت‌های فراوان، حضرت امام خمینی(ره) را در به ثمر نشاندن انقلاب همراهی کرده و به ‌عنوان یکی از یاران صدیق ایشان خدمت گذار انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بودند.

آیت الله حسن زاده ادامه داد: خیلی بی انصافی است که عده ای به خاطر یکی دو خطا بخواهند نقش و زحمات آیت الله هاشمی رفسنجانی را نادیده و منکر شوند.  کسانی که به نام دفاع از ولایت به هاشمی اهانت کردند باید اشتباه خود را جبران کنند.

وی با اشاره به نقش آیت االه هاشمی در انقلاب اسلامی ایران ، گفت: وی نقش تاریخی در تثبت ولایت مقام معظم رهبری داشت و لحظه ای از دفاع از ولایت دست بر نداشت.

امام جمعه موقت اهواز  افزود: آیت الله هاشمی رفسنجانی خاری در چشم دشمنان و منافقین بود.هاشمی تا آخرین لحظه در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی بود. اخلاص هاشمی باعث محبوبیت ایشان نزد مردم و رهبری بود.

وی افزود: آیت الله هاشمی رفسنجانی نقش بسیار مهمی در راستای تقویت وحدت ارتش و سپاه در دوران جنگ تحمیلی داشتند که امروز فرماندهان ۸ سال دفاع مقدس بر آن صحه می گذارند. آقای هاشمی در دوران مبارزه آبروی روحانیت و حوزه علمیه شد.









]





















comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
اشکان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۰
comment
0
0
comment درود بر شرف و غیرت سید عزیز
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
comment
0
0
comment لطفا این رسم روی صندلی نشستن را بردارید . رسم پسندیده ای نیست . خیلیها با نشستن [...]روی صندلی احساس [...]بر دیگران می کنند. این صندایها برای احترام به پیرمردها هستند نه برای بالا نشینی و [...]
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار