اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۳۱۱۳
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۹
استاندار خوزستان در گفتگوی اختصاصی با شوشان: تبعیت از ولایت فقیه رمز وحدت جامعه است/ هاشمی محبوبیت خود را فدای پیشرفت و سربلندی ایران می کرد / آیت الله هاشمی مجتهدی عظیم الشانی بود که نظرات خود را بیان می کرد
استاندار خوزستان در حاشیه مراسم سوگواری رحلت آیت الله هاشمی در اهواز ، در گفتگو با شوشان با بیان اینکه مرحوم آیت الله هاشمی یکی از پایه ‌های محکم انقلاب...



شوشان: استاندار خوزستان در حاشیه مراسم سوگواری رحلت آیت الله هاشمی در اهواز ، در گفتگو با شوشان با بیان اینکه مرحوم آیت الله هاشمی یکی از پایه ‌های محکم انقلاب و از شاگردان وفادار امام راحل و یار دیرین مقام معظم رهبری بود ، گفت: پیش از انقلاب آیت الله هاشمی همراه با مقام معظم رهبری، شهید مطهری و شهید بهشتی و... در کنار امام راحل در مهمترین و موثرترین لحظات از جمله مقابله با رژیم ستمشاهی نقش بسزایی ایفا نمودند و ایستادگی و وفاداری خود را به اثبات رساندند.

شریعتی با اشاره به حضور فعال مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی در دوره‌های خطیر نظام جمهوری اسلامی، افزود: هاشمی چه پیش از انقلاب و چه پس از آن  ، جان و سرمایه شخصی خود را در راه حفظ آرمان های انقلاب و نظام فدا کرد و پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز نقش موثری در پیشبرد اهداف و تثبیت نظام داشت.

استاندار خوزستان با تاکید بر نقش ویژه آیت الله هاشمی در هشت سال دفاع مقدس ، گفت: هاشمی در سال‌ های دفاع مقدس با اعتماد بی نظیری که امام راحل به ایشان داشت، نقش بسزا و موثری عهدار بود و پس از آن نیز ، در سال های پس از جنگ و هشت سال ریاست جمهوری در اندیشه ساخت ایرانی آباد و توسعه یافته بود و در این راه گام برداشت. وی افزود : در برهه ای آیت الله هاشمی محبوبیت خود را فدا کرد تا ایرانی سربلند و توسعه یافته را ایجاد کند.

شریعتی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری پیرامون شخصیت رئیس فقید مجمع تشخصیص مصلحت نظام ، گفت: سخت کوشی، پرکاری، هراس نداشتن از انجام کارهای بزرگ و همت بالا از جمله شاخص های شخصیت آیت هاشمی بود. 

استاندار خوزستان گفت: تبعیت از ولایت فقیه و امام راحل و رهبری ، از ویژگی های شخصیتی آیت الله هاشمی بود. هاشمی مجتهدی عظیم الشان بود که در برخی مواقع اختلافات نظری با امام راحل و رهبری پیدا می کرد و نظر خود را اعلام می نمود اما در نهایت و در عمل ، از امام راحل و مقام معظم رهبری تبعیت می نمود و این تبعیت ، رمز وحدتی ست که در جامعه ایجاد شده است.  


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار