اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۳۲۰۴
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶
 مدیرعامل سازمان تعاون روستایی کشور، خوزستان را قطب نخست کشاورزی در ایران دانست و گفت: با بهره برداری کامل از طرح 550 هزار هکتاری و افزایش تولیدات محصولات کشاورزی در خوزستان، به ساخت سردخانه در این استان نیاز بیشتری داریم.

به گزارش ایرنا حسین صفایی روز چهارشنبه در آیین بهره برداری از سردخانه زیر صفر نگهداری و ذخیره سازی محصولات کشاورزی در اهواز افزود: احداث سردخانه برای ذخیره سازی محصولات کشاورزی گامی مهم در بهبود ارزش افزوده محصولات کشاورزی و کمک به معیشت کشاورزان است.

وی گفت: باید گام های بلندتری در آماده سازی زیرساخت های خوزستان در بخش نگهداری و ذخیره سازی محصولات کشاورزی برداشته شود.

مدیر تعاون روستایی اهواز نیز در آئین بهره برداری از این سردخانه گفت: برای ساخت این سردخانه به مساحت پنج هزار متر مربع ، 10میلیارد ریال از اعتبارات داخلی تعاون روستایی و مشارکت بانک کشاورزی ایران هزینه شده است.

پرویز جلالی افزود: با بهره برداری از این سردخانه واقع در منطقه برومی اهواز، بخشی از مشکلات ناشی از نگهداری فراورده ها و محصولات کشاورزی و پروتئینی در منطقه برطرف می شود.

وی گفت: از چند سال پیش ساخت سردخانه با ظرفیت بالا در دستور کار تعاون روستایی اهواز قرار گرفت که با حمایت سازمان مرکزی تعاون روستایی این طرح زیربنایی به بهره برداری رسید.

سردخانه زیر صفر نگهداری و ذخیره سازی محصولات کشاورزی اهواز دارای یک هزار تن ظرفیت است. 

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار