اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۳۲۲۱
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۹
سروش رفیعی بازیکن سابق تیم فولاد خوزستان که مدت هاست بر سر بازگشتش به تیم فولاد خوزستان و حضورش در تیم پرسپولیس تنش های جدی مطرح بود در نهایت آب پاکی را روی دست فولادی ها ریخت و به جمع سرخ پوشان پایتخت پیوست.

باشگاه فولاد خوزستان که مدتی است از طریق کمیته انظباطی خواستار بازگشت سروش رفیعی به این تیم است به دنبال پیوستن این بازیکن به سرخ پوشان پایتخت روز چهارشنبه برای بار دیگر از این بازیکن به کمیته انضباطی شکایت کرد.

فولادی‌ها در شکایت جدید خود مدعی هستند، این بازیکن 38 روز دیگر با سرخپوشان خوزستانی قرارداد داشته و باید تا پایان قرارداد خود برای این تیم به میدان برود. باشگاه فولاد خوزستان صبح چهارشنبه با تنظیم شکایت‌نامه‌ و واریز وجه به حساب سازمان لیگ، بار دیگر درخواست بررسی وضعیت قرارداد این بازیکن شد.

باشگاه فولاد خوزستان ازسازمان لیگ درخواست کرده که با صدور دستور موقت از حضور سروش رفیعی در دیدار پرسپولیس برابر سایپا جلوگیری کند تا وضعیت این بازیکن مشخص شود.

همچنین در این خصوص فریبرز یوسف‌زاده مسئول کمیته‌ نقل‌ و انتقالات سازمان لیگ درباره وضعیت سروش رفیعی، اظهار کرده که هنوز هیچ نامه رسمی و مکتوبی دال بر اینکه محل خدمت رفیعی باشگاه تراکتورسازی بوده و او خدمتش را به پایان برده، به دست ما نرسیده است.

وی اشاره کرده که برای این موضوع دو باشگاه تراکتورسازی و پرسپولیس باید مدارک و مستندات خود را ارائه دهند که تاکنون هیچ اقدامی در این باره انجام نشده است. 

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار