اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۳۲۸۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱
شدت گرفتن تخریب دولت در آستانه انتخابات در خوزستان / سکوت هشت ساله تخریب کنندگان دولت یازدهم بر تخلفات دولت احمدی نژاد /طرح های محرومیت زدایی با کمک خیرین و سازمان های مردم نهاد انجام می شود

شوشان: پروژه تخریب دولت یازدهم در خوزستان چندی است که استارت آن از سوی گروه های مختلف منتسب به پایداری ها زده شده و هر چه به انتخابات ریاست جمهوری نیز نزدیک می شویم ، شیب این تخریب ها تندتر و دایره آن نیز فزونی می گیرد.

در سایه این قبیل تخریب ها ، آن بخش از انتقادات دلسوزانه به دولت یازدهم در راستای توجه بیشتر به توسعه و آبادانی استان نیز محو شده و آنچه نمود پیدا کرده ، مطالبی است که رنگ سیاسی با چهره "پایداری" دارد. 

اخیرا طرح های محرومیت زدایی در خوزستان توسط جمعیت هلال احمر محملی برای هجمه به دولت روحانی شده و شبکه ها و سایت های منتسب به چهره های اصولگرایان تندرو ، با انتقاد از اقدامات دولت در راستای توانمندسازی اقشار محروم استان ، آن را سیاسی قلمداد کرده و برچسب انتخاباتی به آن زده اند.

این نوع تخریب ها در حالی ست که طرح توانمندسازی اقشار آسیب پذیر در مناطق محروم و کم برخوردار تقریبا سه سالی است که از سوی هلال احمر و سازمان های مردم نهاد استان شروع شده و با سفر به مناطق محروم و صعب العبور ، خدمات معیشتی و حمایتی و در کنار آن آموزش های بهداشتی و سلامت و... در دستور کار قرار گرفته اما عده ای با چشم بر بستن بر این چند سال ، با معکوس جلوه دادن واقعیت ها و انتشار مطالبی از قبیل توزیع کنسرو ، لوازم التحریر و ... در آستانه انتخابات گام در تخریب دولت نهاده تا به اهداف و اغراض سیاسی خود دست یابند.

این عده در هشت سال ریاست جمهوری دولت گذشته ، از کنار تخلفات محرز دولت متبوع خود براحتی گذشتند و بر اقدامات انتخاباتی همچون توزیع رایگان سیب زمینی در شهرها ! چشم بسته و دم برنیاوردند اما اکنون پروژه های محرومیت زدایی که چند سال است در خوزستان با کمک خیرین و سازمان های مردم نهاد شکل گرفته را سیاسی قلمداد کرده و به باد انتقاد می گیرند.

به گزارش شوشان ، در همین زمینه مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان در گفتگو با شوشان ، با بیان اینکه طرح های محرومیت زدایی خوزستان در قالب طرح خادم و .. سه سالی است که با کمک خیرین و سازمان های مردم نهاد شروع شده ، گفت : اگر بخواهیم به این انتقادات توجه کنیم نباید اصلا قدمی در راستای محرومیت زدایی استان برداریم. آنچه اهمیت دارد توانمندسازی اقشار آسیب پذیر جامعه در مناطق محروم و کم برخوردار استان است. 

خدادادی با اشاره به اجرای طرح هایی همچون طرح داوطلب یار مهرورز با هدف توانمندسازی دانش آموزان مناطق محروم ، طرح ارمغان مهر در مهرماه امسال ، طرح خادم و ... گفت : تاکنون جمعیت هلال احمر به همراه خیرین و همچنین سازمان های مردم نهاد با سفر به شهرها ، روستاها و مناطق محروم و کم برخوردار ، برنامه محرومیت زدایی در مناطقی از قبیل بخش های محروم باغملک، شادگان، ایذه، اندیکا، شوشتر، محدوده بهبهان و رامهرمز، شمال دزفول و اندیمشک ، شوش و ... را اجرایی کرده است. 

وی با اشاره به تقویت و کمک در ساماندهی نیازمندان جهت اجرای طرح توانمندسازی اقشار آسیب پذیر اظهار کرد: یکی از ماموریت های داوطلبان حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه می باشد که به همین منظور در راستای دست یابی به اهداف خیرخواهانه و بشر دوستانه، جمعیت هلال احمر، اقدام به اجرای این طرح کرده ایم.

علی خدادادی با بیان اینکه با گسترش برنامه‌های محرومیت زدایی، هدف حمایت از سلامت و زندگی انسان‌ها تحقق می یابد، اظهار کرد:  جمعیت هلال احمر در این راستا اجرای برنامه توانمندسازی دانش آموزان مناطق محروم و کم برخوردار در سطح استان آغاز کرده که تاکنون این طرح در تمامی شهرستان ها انجام شده است.


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۵
comment
0
0
comment متاسفانه شما حرفهای بی بی سی و دیگر رادیوهای بیگانه و ضد انقلاب را می زنی اینها ثبت می شود بعدا منکر نشوی !
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار