اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۳۶۱۴
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش خوزستان: مجموعه آموزش و پرورش تعامل مثبتی با شرکت توزیع برق خوزستان دارد
آموزش و پرورش خوزستان مطابق دستور استاندار آمادگی خود را برای حل این موضوع با مسئولان شرکت توزیع برق استان خوزستان اعلام کرد.


شوشان: معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش خوزستان اعلام کرد: مجموعه آموزش و پرورش تعامل و ارتباط مثبتی با شرکت توزیع برق استان خوزستان دارد و امیدوار هستیم که این اجراییه مورد پیگیری این شرکت قرار نگیرد.

سیروس خدادادی در حاشیه شورای آموزش و پرورش خوزستان گفت: مجموعه آموزش و پرورش تعامل و ارتباط مثبتی با شرکت توزیع برق استان خوزستان دارند و امیدوار هستیم که این اجراییه مورد پیگیری این شرکت قرار نگیرد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش خوزستان اضافه کرد: اقدام قضایی بدون هماهنگی با استانداری علیه آموزش و پرورش زیبنده نیست و مجموعه آموزش و پرورش با اینکه 140 میلیارد تومان از دستگاه های اجرایی استان طلبکار است، هیچگاه علیه آنها اقدام به صدور اجراییه نکرده است.

خدادادی با اشاره به اینکه شرکت توزیع برق منطقه ای خوزستان 93 میلیارد ریال از آموزش و پرورش مطالبه کرده است، گفت: مطابق بند دال تبصره 8 قانون بودجه سنواتی سالهای 71 تا 81، آموزش و پرورش خوزستان از سازمان آب و برق هفت میلیارد و 800 میلیون تومان طلبکار است و آن زمان شرکت های توزیع برق زیر نظر سازمان آب و برق بودند.بنابراین، صدور اجراییه 93 میلیارد ریالی از سوی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان  با وجود طلب آموزش و پرورش منطقی به نظر نمی رسد.

وی گفت: در جلسه آموزش و پرورش خوزستان با شرکت توزیع برق منطقه ای ، مقرر شد تا ضمن کسر طلب آموزش و پرورش از این رقم، مابقی به شرکت برق منطقه ای پرداخت شود اما شرکت برق منطقه ای با صدور اجراییه علیه آموزش و پرورش، روند انجام اینکار را با چالش مواجه کرد.

خدادادی خاطر نشان کرد: با اشاره به نامه ای که استاندار خوزستان در تاریخ پنجم اسفندماه 94 صادر کرد، همچنین، نامه 25 اردیبهشت ماه 95 دیوان محاسبات خوزستان و دستور مستقیم استاندار خطاب به مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان مبنی بر حل اختلاف بین دو دستگاه قبل از طرح دعوی در مراجع قضایی، متاسفانه شرکت توزیع برق استان خوزستان اقدام به صدور اجراییه و طلب 93 میلیارد ریال از آموزش و پرورش کرده است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش خوزستان با تاکید بر اینکه رقم اعلام شده توسط این شرکت مورد تایید آموزش و پرورش نیست، اضافه کرد: با دستور استاندار خوزستان در شورای آموزش و پرورش استان، مقرر شد که این موضوع از طریق کمیته ای بررسی وتصمیم این کمیته اجرایی شود.بنابراین اداره کل  آموزش و پرورش خوزستان مطابق دستور استاندار، در همین جلسه ، آمادگی خود را برای حل این موضوع با مسئولان شرکت توزیع برق استان خوزستان اعلام کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار