اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۳۷۸۷
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۱
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان هفتکل :
ویزیت رایگان بیش از ۲۰۰نفر از اهالی بخش نفت سفید شهرستان هفتکل توسط پزشکان داوطلب جمعیت هلال احمر


ویزیت رایگان بیش از ۲۰۰نفر از اهالی بخش نفت سفید شهرستان هفتکل

 ویزیت رایگان بیش از ۲۰۰نفر از اهالی بخش نفت سفید شهرستان هفتکل توسط پزشکان داوطلب جمعیت هلال احمر
 


به گزارش خبرنگار خبرگزاری شوشان، عباس سبحانی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان هفتکل ضمن اعلام این خبر اظهار داشت : اعزام گروه درمانی متشکل از داوطلبان و اعضا جوانان به منظور ویزیت رایگان در راستای خدمات رسانی به مردم مناطق محروم این شهرستان انجام شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان هفتکل گفت: در این راستا گروهی از پزشکان داوطلب با همکاری و مشارکت  اعضای جوانان وداوطلب در قالب کاروان سلامت به بخش نفت سفید  شهرستان هفتکل اعزام و بیش از ۲۰۰نفر ویزیت رایگان و داروی رایگان بین آنها توزیع شد.



سبحانی نسب اظهار داشت: اینگونه اقدامات داوطلبانه که داوطلبان و اعضا جوانان جمعیت هلال احمر نگاه جدیدی به عرصه بهداشت و درمان مناطق محروم در روستاهای این شهرستان است.

وی با بیان اینکه پیشگیری بهتر از درمان است افزود: با انجام آموزشهای بهداشتی، سلامت و برگزاری کارگاههای آموزشی در مناطق محروم می توان مانع تحمیل هزینه های زیاد به جامعه پزشکی شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان هفتکل ادامه داد: اعزام گروههای مزبور زمینه ساز حمایت از اقشار نیازمند با بهره مندی از توان و تخصص داوطلبان و هدایت مناسب امکانات و تجهیزات است.



سبحانی نسب درپایان از خانم دکتر ویسی متخصص زنان وزایمان و جناب دکتر راهدار ابراهیمی متخصص داخلی از پزشکان خیر شهرستان رامهرمزو خانم بروسان از داوطلبان فعال هلال احمراستان همچنین خدادادی دهیار بخش نفت سفید که در امر خدمت رسانی کاروان سلامت با این جمعیت همکاری نمودند تقدیر و تشکر کرد .

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار