اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۳۸۶۴
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۱
 سرپرست استقلال خوزستان گفت: وعده کمک دو میلیارد تومانی به تیم ما هنوز این کار محقق نشده است.

بهمن روشنایی شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تیم ما هنوز هم با مشکلات مالی مواجه است و محقق نشدن وعده کمک دو میلیارد تومانی از سوی اداره ورزش و جوانان استان مزید برعلت شده است. 

سرپرست تیم فوتبال استقلال خوزستان ضمن ابراز نارضایتی از اوضاع مالی باشگاه اظهار داشت: تاکنون یک میلیارد تومان از طریق استانداری به تیم تزریق شده است که با این کمک تنها بخشی از مشکلاتمان برطرف شد. وی افزود: استانداری و اداره کل ورزش و جوانان برای کمک به تیم زحمات بسیاری کشیده اند و امیدواریم با تلاش آنها دو میلیارد تومان دیگر به تیم تزریق شود.

روشنایی ادامه داد: ما به عنوان نماینده اول ایران در باشگاه های آسیا حضور داریم لذا باید وضعیت مالی باشگاه بهتر شود تا بازیکنان به لحاظ روحی و روانی در شرایط خوبی باشند. وی عنوان کرد: ما بدنبال قهرمانی در لیگ بودیم اگرچه از هدفمان دور شدیم اما برای کسب سهمیه آسیا تلاش خواهیم کرد.

سرپرست تیم فوتبال استقلال خوزستان در خصوص بازی تیمش مقابل سپاهان اصفهان در هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر گفت: بازیکنان ما به لحاظ فنی و شرایط روحی و روانی در سطح خوبی قرار داشته و آمادگی لازم برای ارائه یک بازی جذاب را دارند.

وی تصریح کرد: سپاهان تیم بسیار خوب و از سازماندهی مناسبی برخوردار است آن ها همیشه در رتبه های بالای جدول قرار داشته و مدعی قهرمانی هستند. روشنایی با بیان این که بدنبال کسب هر سه امتیاز بازی هستیم و برای برد وارد میدان می شویم افزود: ما در هر بازی تمام سعی و تلاش خود را انجام می دهیم تا دل هواداران را شاد کنیم.

وی در پایان خطاب به هواداران تیمش گفت: انتطار داریم که هواداران همچون بازی های گذشته به ورزشگاه آمده و از تیمشان حمایت کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار