اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۳۸۸۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۵
نشست هم اندیشی شهرداری اهواز با مدیران راهبردی مجمع تشخصیص مصلحت نظام/ صفری: شهرداری اهواز در خط مقدم خدمت رسانی به مردم قرار دارد
صفری: شهرداری با کاهش هزینه های جاری بر اخذ عوارض‌های قانونی مانند ارزش افزوده توانسته در اقتصاد مقاومتی گام بردارد که لازم است بگوییم که با این روند شهرداری مصداق بارز اقتصاد مقاومتی باشد.
شوشان: نشست هم اندیشی شهردار کلانشهر اهواز با مدیران راهبردی مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور معاونین و مدیران مناطق شهرداری اهواز برگزار شد.

حسین دادخواه عضو شورای سیاستگذاری مدیران راهبردی مجمع تشخیص مصلحت نظام در ابتدای این نشست با بیان برنامه‌های مدیران راهبردی مجمع در استان و با اشاره به احساس خلاء منابع انسانی و عدم انتقال تجربه از مدیران قدیمی به مدیران نسل جوان به عنوان اصلی ترین چالش دهه‌ی اخیر کشور یاد کرد و از نماینده حاضر شهردار در جلسه درخواست کرد تا گزارشی از منابع انسانی جوان در شهرداری را در این خصوص ارائه دهد. 


در ادامه معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز به ارائه گزارش پرداخت و گفت: یکی از خلاء های اصلی کشور که در دهه‌های اخیر احساس می شود خلع مدیران جوان و عدم انتقال تجربه و آموزش تلقی مسئولیت‌ها از مدیران قدیمی به مدیران جوان جدید است.  

 صفری افزود: اگر بخواهیم مدیریت را با دیگر رشته ها مقایسه کنیم بهترین و متناسب ترین رشته ورزش بویژه فوتبال قابل مقایسه است و باشگاه‌هایی را موفق می بینیم که بصورت آکادمی به فوتبالیست های خود آموزش می دهند، مدیریت هم مانند این رشته نیازمند افرادی است که از رده‌های پایین‌تر و سنین جوانی مسئولیت هایی را برعهده گرفته باشند تا در آینده بتوانند تصمیمات شایسته‌ای را انتخاب کنند. 

وی گفت: خوشبختانه در دوره سه ساله مدیریت شهرداری اهواز در مدیریت تکانی توسط سید خلف موسوی اکثریت 80 درصد مناطق، معاونت‌ها و سازمان‌ها را به مدیریت جوانان سپردند و همانطور که مشاهده می کنیم شهر اهواز را جوانان مدیریت می کنند که این روند شایسته‌ای است. 

صفری در ادامه گفت: شهرداری اهواز رفع 18 گره ترافیکی مهم را در دستور کار خود قرار داد که طی سه سال گذشته، 10 تقاطع را شروع کرده‌است و 4 پروژه را به بهره برداری رسانده که بقیه نیز روند پیشرفتی فیزیکی بیش 65 درصدی را طی کرده که یک سوم آنها را شهرداری به بهره برداری رسانده است.

وی با بیان اینکه شهرداری‌ها مصداق بارز اقتصادی مقاومتی است، گفت: باتوجه به رکود اقتصادی موجود در کشور و عدم تخصیص اعتبار دولتی به شهرداری‌ها و فشار نامناسب معیشتی مردم، شهرداری تلاش داشته که در عوارض کاهش‌های قابل لحاظی داشته باشد و با کاهش هزینه های جاری بر اخذ عوارض‌های قانونی مانند ارزش افزوده توانسته در اقتصاد مقاومتی گام بردارد که لازم است بگوییم که با این روند شهرداری مصداق بارز اقتصاد مقاومتی باشد.

صفری عنوان کرد: شهرداری اهواز با وضعیت عدم دریافت اعتبارات دولتی و کاهش عوارض شهری نشان داده که در خط مقدم خدمت رسانی به مردم در تمامی زمینه‌ها است. 

وی با اشاره به برنامه های شهرداری اهواز در نوروز 96 گفت: باتوجه به اینکه اهواز دومین مقصد مسافران نوروزی دیگر استانها است شهرداری باتوجه به ظرفیت‌های خوزستان در نظر دارد که در  نوروز  آینده فضای مناسبی را برای میهمانان نوروزی فراهم کند.
























comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
comment
0
0
comment سئوال من اینست تا جایی که حضور ذهن دارم کار مجمع تشخیص مصلحت نظام تصمیم گیری در سطح کلان است پس دلیل حضور اعضای آن (و آنهم از یک [...] خاص)در موسسه ای محلی مثل شهرداری اهوازبر اساس کدام راهبرد خاص میباشد!!!!؟آیا این مدیران جوان که شناخت کافی و وافی از شخصیت آنها دارم همانهایی نیستند که یک دوره شورا را به انحلال کشاندند ودوره چهارم را بایکوت کرده وحال وروز شهر را به وضعیت اسفناک حال حاضر تبدیل کردند!!!!!!!!!!!!!!!!؟
comment
صادق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۲۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۵
comment
0
0
comment چرا برخی پیام ها را منتشر نمی کنید؟
[...] که درونش این همه ظلم و ستم هست مانند [...] که در [...] هستند مثل [...] منطقه [...] . چرا کسی نیست این ها را کشف و به مجازات برساند؟! اگرچه در [...] و منطقه [...] نیروهای متعهد هم هست اما چرا باید برخی افراد که تعدادشان کم هستندهم حقوق نظام را بگیرند هم از مردم بیچاره [...] بگیرند هم باعث می شوند که آبروی نظام اسلامی عزیز را ببرند ومردم با نظام بد شوند؟!!!..... بعد این [...] پر از مشکل که هنوز نتوانسته [...] اهواز را ساماندهی کند، می شود نمونه در اقتصاد مقاومتی؟!.......................!!!!!!!....
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار