اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۴۱۲۳
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰
بازدید آقای ظاهری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و اسحق مرادی فرماندار از پروژه جاده چهارخطه خروجی شهرستان

بازدید نماینده و فرماندار از پروژه جاده چهارخطه خروجی شهرستان هفتکل

بازدید آقای ظاهری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و اسحق مرادی فرماندار از پروژه جاده چهارخطه خروجی شهرستان

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شوشان، صبح امروز آقای ظاهری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ، اسحق مرادی فرماندار و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی از پروژه جاده چهارخطه خروجی شهرستان بازدید کردند .

آقای ظاهری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با توجه به پیشرفت فیزیکی 50 درصدی این پروژه اظهار داشت : با توجه به اینکه یکی از اقدامات ویژه و شاخص دولت تدبیر و امید در این شهرستان ، واریانت عبوری جاده اهواز- اصفهان در درون شهرستان و برون رفت از بن بست ، ایجاد رونق اقتصادی و اهمیت جاده خروجی شهرستان هفتکل در استان و از طرفی افتتاح پروژه چهارخطه خروجی باعث رضایت بیشتر مردم استان و مسافران خواهد بود ، از تمام ادارات استانی و شهرستانی انتظار می رود دست به دست هم داده تا این پروژه به کار خود ادامه داده و مشکلات و وجود معارض باعث کندی یا متوقف شدن پروژه نشود .

در ادامه این بازدید اسحق مرادی فرماندار با اشاره به مشکلات موجود در این پروژه گفت : یکی از مشکلات این پروژه نزدیک بودن محور جدید ، به یکی از چاه های شرکت نفت موجود در مسیر می باشد که شرکت نفت معارض آن می باشد و از مدیر عامل شرکت نفت و نماینده مردم درخواست حل مشکل موجود را داریم .

عالی ترین مقام دولت در شهرستان افزود : از دیگر مشکلات موجود عدم وجود راه دسترسی برای تعدادی از خانوارهای ساکن در روستای نمره 2 که تمهیداتی برای دسترسی این خانواده ها به مسیر خانه های آنها دیده نشده و از اداره راه و شهرسازی استان و پیمانکار راه خروجی درخواست بازنگری و راه حل پیشنهادی برای حل این مشکل شدند .

در ادامه آقای ناصری مدیر عامل نفت مسجد سلیمان با حضور در محل مورد نظر و بازدید میدانی و توضیحات نماینده و فرماندار برای رفع مشکل موجود ، قول مساعدت لازم جهت اجرای این پروژه و همکاری و تعامل هرچه بیشتر شرکت نفت مسجد سلیمان با این پروژه را دادند و بیان نمودند پیمانکار می تواند طبق طرح و نقشه راه موجود ، به کار خود ادامه دهد همچنین شرکت نفت لوله های انتقال نفت ، که در مسیر اجرای این پروژه ایجاد مزاحمت نموده اند نیز جابجا خواهد کرد .

در پایان سایر مدیران ادارات مانند راه و شهرسازی ، آبفا ، شرکت گاز ، سازمان برق و شرکت مخابرات قول همکاری لازم را دادند .


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار