اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۴۲۷۹
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۸
دبیر ششمین دوره ی جشنواره فیلم کوتاه خوزستان اسامی هیات داوران بخش مسابقه را اعلام کرد.
شوشان: بنا به اعلام رضا سیادت، هیات داوران متشکل از سید حمید موسوی، عارش کوردسالی و مهدی طرفی قضاوت میان 55 فیلم کوتاه داستانی، مستند، انیمیشن و تجربی را به عهده خواهند داشت.
ششمین دوره جشنواره فیلم کوتاه خوزستان از پنجم لغایت هفتم بهمن ماه در سینما هلال برگزار شده و ورود برای کلیه ی علاقمندان سینما آزاد و رایگان است.

معرفی داوران

سید حمید موسوی متولد 1345 بستان است. وی فعالیت سینمایی خود را با فیلمبرداری جنگ با عضویت در گروه چهل شاهد و شاهدان ایثار در سال 62 آغاز کرد. موسوی همچنین عضو انجمن سینمای جوان اهواز از سال 67 الی80 و مدرس نور و تصویر انجمن سینمای جوان، حوزه هنری استان و باشگاه خبرنگاران جوان است.

این تصویربردار برجسته و پیشکسوت سینمای خوزستان هم اکنون به عنوان تهیه کننده ، مدیر تصویربرداری و مستند ساز در صدا و سیمای مرکز خوزستان مشغول فعالیت است. موسوی بیش از ۵۰ فیلم و سریال مستند و داستانی و جوایز متعددی از جشنواره های معتبر فیلم کوتاه را در کارنامه ی خود دارد. 

عارش کوردسالی متولد 1354 اهواز است. وی فعالیت سینمایی را خود را با ورود به انجمن سینمای جوانان اهواز و گذارندن دوره ی فیلمسازی از سال 75 آغاز کرد.

اولین اثر این مستند ساز خوزستانی، نفت بود که در سال 81 مورد استقبال جشنواره های متعدد استانی و کشوری قرار گرفت. کوردسالی ساخت و تدوین حدود 40 فیلم مستند و دریافت بیش از 30 جایزه از جشنواره های معتبر فیلم کوتاه و مستند را در کارنامه ی خود دارد که می توان از به تندیس بهترین مستند در بخش اصلی در جشنواره بین المللی تهران در سال 1383 برای فیلم دیوار و کسب تندیس بهترین فیلم در جشنواره بین المللی حقیقت در سال 1391 برای فیلم نفت ، آتش ،خاک را اشاره کرد.

مهدی طُرفی سال1363 در اهواز متولد شد.. سال 79 وارد هنرستان سینمای اهواز شد. در سال 1380 نخستین فیلم کوتاه داستانی خود را ساخت. وی تا کنون بیش از ده فیلم کوتاه داستانی و مجموعه تلویزیونی نوشته وکارگردانی کرده است. 

طرفی در چندین جشنواره ی خارجی در کشورهای بلغارستان ، الجزایر ، تونس،  استرالیا و ... جشنواره های داخلی حضور وجوایزی را نصیب خود کرده است که از آن جمله می توان به جایزه بهترین کارگردانی از جشنواره فیلم سوره برای فیلم داستانی ارتباط ایرانی در سال 1382 و برنده ی جایزه ی بزرگ مروارید سیاه بهترین فیلم چهارمین جشنواره ی بین المللی ابوظبی و تندیس شفق قطبی بهترین فیلم مستند فستیوال فنلاند سال 2016برای مستند سینما آزادی  اشاره کرد.

وی با فیلم مستند داستانی " الجیران(همسایه ها)"-در بخش مسابقه ی مسابقه جشنواره بین المللی سینما حقیقت حضور داشته است.



نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار