اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۴۴۹۳
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۱
این دیدار تحت شعاع حرکت زشت و زننده مدیر عامل و لیدر های این تیم به سعید پیرسراندیب قرار گرفت.
دیدار پتروکیان شوشتر در برابر استقلال آبی تهران از سری مسابقات لیگ دسته دوم در حالی با برتری استقلالی های تهران خاتمه یافت که این دیدار تحت شعاع حرکت زشت و زننده مدیر عامل و لیدر های این تیم به سعید پیرسراندیب قرار گرفت.

به گزارش شوشان، دیدار پتروکیان شوشتر در برابر استقلال آبی تهران از سری مسابقات لیگ دسته دوم در حالی با برتری استقلالی های تهران خاتمه یافت که این دیدار تحت شعاع حرکت زشت و زننده مدیر عامل و لیدر های این تیم به سعید پیرسراندیب قرار گرفت.

این اتفاق در حالی رخ داد که سرپرست پتروکیان به هنگام خروج از زمین مسابقه با فحاشی همه جانبه تماشاگرانی که از سوی جباری، مدیر عامل استقلالی ها تحریک شده بودند آغاز شد که با ابراز تاسفم سرپرست شوشتری ها همراه بود.

کتک کاری سرپرست پتروکیان توسط مدیر عامل و لیدر های استقلال تهران

اما عدم واکنش پیرسراندیب نقشه های  این مدیر عامل عصبانی را نقش بر آب کرد تا فحاشی این افراد وارد فاز جدیدی شود و پا را فراتر گذاشته و دست به ضرب و شتم پیرسراندیب زدند که با دخالت نیروی انتظامی همراه بود این در حالی بود که مدیر عامل استقلال آبی  آنقدر از سوی لیدر ها مورد حمایت قرار گرفته بود که حتی عوامل انتظامی هم جلو دار جباری نبودند و از ضرب و شتم این مدیر عامل در امان نماندند اما اوج اتفاقات عجیب و غریب لیگ دسته دوم زمانی رخ داد که ناظر این دیدار بصورت آشکارا دست به حمایت از تیم استقلال آبی زد تا جایی که به سرپرست پتروکیان فحاشی کرد و موجب اخراج تمامی اعضای کادر فنی پتروکیان شد که به گواه شاهدان تمامی اخراج ها نادرست بوده است.

باید منتظر ماند و دید که آیا فدراسیون نشینان برای لیگ دسته دوم اهمیتی قائل هستند یا این لیگ جولانگاه زشتی های فوتبال است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار