اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۴۵۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۹
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری اهواز خبر داد:
همزمان با فرارسیدن دهه فجر ، روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری اهواز فضاسازی گسترده ای را در سطح شهر انجام داد.
همزمان با فرارسیدن دهه فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری اهواز فضاسازی گسترده ای را در سطح شهر انجام داد.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری اهواز با اعلام این خبر گفت: در راستای تاکید شهردار اهواز، همچون سالهای گذشته و همگام با سایر معاونتها و مناطق شهرداری،  فضاسازی گسترده ای در سطح شهر اهواز انجام شد که از آن جمله می توان به  تهیه  و نصب 100 عدد اسپیس فریم، 20 عدد پرتابل شهری، 200 بنر جهت نصب بروی اتوبوسهای شهری، 27بیلبورد شهری و 20 بنر در سطح شهر اشاره کرد.

فرزین حاتمی کاکش افزود: به میمنت این ایام، ریسه بندی و آذین بندی معابر، میادین و خیابانهای شهری، ساختمان های اداری معاونتها، مناطق و سازمانهای شهرداری نیز در دستور کار قرار دارد و برنامه های متنوع فرهنگی دیگری از قبیل برگزاری جشن در مناطق هشتگانه، اجرای تئاتر خیابانی، برگزاری سامانه های نشاط درپارکهای شهر، سرودخوانی در راهپیمایی 22 بهمن و اقدامات متنوع دیگری از سوی شهرداری اهواز برگزار می شود.

 حاتمی کاکش با اشاره به لزوم زنده نگاه داشتن یاد و خاطره ی شهدا به ویژه در ایام دهه فجر اظهار داشت: در این ایام جهت یاد و خاطره ی شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافع حرم، برنامه ی غبارروبی از مزار این قهرمانان انقلاب و اسلام انجام می شود و مدیران ارشد شهرداری اهواز نیز با خانواده های معزز شهدا دیدار می کنند.





comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
رضا
|
-
|
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۳
comment
0
0
comment وضعیت شهر اهواز نا امید کننده است . سرریز فاضلاب در اکثر خیابانها ، وجود انبوه دست فروشان (به عنوان مثال مرکز شهر و ورودی از سمت مسجد سلیمان، بازار کیان ، صدف و.......)، نبود نظافت شهری(جمع آوری مناسب زباله ، شستشو جداول و رنگ آمیزی پل ها و پل های عابر پیاده ) و تزیین بسیار ایتدایی میادین (با نصب آهن و چراغانی های ابتدایی با کج سلیقه ای کامل) وضعیت بدی را ایجاد نموده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار