اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۴۸۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۶
حاتمی مدیر روابط عمومی شهرداری اهواز خبر داد:
همچون سال های گذشته و همگام با سایر معاونت ها و مناطق شهرداری ها ، فضاسازی گسترده ای در سطح شهر اهواز انجام شده است.
شوشان: مدیر روابط عمومی شهرداری اهواز با تبریک فرا رسیدن دهه فجر با اشاره به برنامه های گسترده شهرداری اهواز در این ایام ، گفت:  در راستای تاکید شهردار اهواز، همچون سال های گذشته و همگام با سایر معاونت ها و مناطق شهرداری ها ، فضاسازی گسترده ای در سطح شهر اهواز انجام شده است.

فرزین حاتمی کاکش در ادامه‌ با تشریح برنامه های روابط عمومی شهرداری اهواز در دهه فجر ، گفت:  ریسه بندی و آذین بندی معابر، میادین و خیابانهای شهری، نصب بنر و ریسه جهت تزئین ساختمان مرکزی شهرداری و ساختمان معاونت‌ ها، تهیه و نصب 100 عدد اسپیس فریم مناطق هشتگانه اهواز، 20 عدد بنر پرتابل شهری، 200 بنر جهت نصب بر روی اتوبوس های شهری، 27 بیلبورد شهری و 20 بنر از جمله برنامه‌های‌ شهرداری اهواز در فضاسازی دهه فجر در سطح شهر است.  




وی با اشاره به برنامه های متعدد فرهنگی در این ایام ، گفت:  برنامه های متنوع فرهنگی دیگری از قبیل برگزاری جشن در مناطق هشتگانه، اجرای تئاتر خیابانی، برگزاری سامانه های نشاط در پارک های شهر، سرودخوانی در راهپیمایی 22 بهمن و... از سوی شهرداری اهواز برگزار می شود.

مدیر روابط عمومی شهرداری اهواز در ادامه گفت: برگزاری تجمع 1000 نفری نواحی 1 و 11 بسیج محلات تحت عنوان جوانان انقلاب در مزار شهدای گمنام غواص در کوی‌گلستان با سخنرانی معاون اجرایی سپاه ولیعصر (عج)، برگزاری مسابقه نقاشی غنچه‌های انقلاب، سرود خوانی، مسابقات ورزشی و برگزاری 16 کارگاه آسیب اجتماعی و اجرای 25 تئاتر خیابانی در سطح مدارس و معابر شهری از دیگر برنامه های فرهنگی این دهه در کلانشهر اهواز است. 



وی با اشاره به برنامه های معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری اهواز ، گفت:  برگزاری  هرچه باشکوه‌تر مراسمات جشن دهه فجر در پارک‌های مناطق یک، سه، پنج و هفت اهواز از 19 تا 20 بهمن ماه و جشنواره ساخت آدمک‌های استکباری از برنامه های دیگر معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری اهواز در این دهه است. 

فرزین حاتمی کاکش ادامه داد: در دهه مبارک فجر سازمان‌های آرامستان‌ها، میادین و بسیج مسابقات ورزشی ویژه پرسنل از قبیل فوتبال، دارت، تنیس روی میز، تیراندازی و فوتسال را برگزار می کنند تا بتوانند روحیه نشاط را در میان کارکنان دستگاه شهرداری تقویت کنند. 



مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری اهواز گفت: از ابتدای دهه مبارک فجر تاکنون برنامه های متعدد و متنوعی از قبل رژه تاکسیرانان، عیادت از جانبازان و دیدار با خانواده های معزز شهدا ، غبارروبی از مزار شهدای جنگ تحمیلی و مدافعان حرم، نشست هم اندیشی شهردار اهواز با شهرداران مدارس، مراسم نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس، دیدار مدیران ارشد شهرداری با خانواده های شهدا برگزار شده است. 
































comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
اهوازی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۹
comment
0
0
comment این کمترین کاری بود که شهرداری می بایست انجام دهد دهه مبارک فجر باید هرسال بهتر از سال گذشته پاسداشت شود آفرین به این جوان خوش فکر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار