اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۴۸۶۴
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲
افتتاح اولین آزمایشگاه زیست فناوری دانش آموزی کشور / علی حسین حسین زاده: اقدام آموزش و پرورش خوزستان در توجه به علم و فناوری قابل تقدیر است
معاون سیاسی استاندار خوزستان هر چند در روز معارفه اش گفته بود در مراسم های افتتاح طرح ها و پروژه ها شرکت نخواهد کرد اما...


شوشان: معاون سیاسی استاندار خوزستان هر چند در روز معارفه اش گفته بود در مراسم های افتتاح طرح ها و پروژه ها شرکت نخواهد کرد اما وی دیروز در پژوهش سرای غدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز حضور یافت و اولین آزمایشگاه دانش‌آموزی «زیست‌فناوری» کشور  را افتتاح کرد.

حسین زاده در گفتگو با شوشان علت شرکت در افتتاح این مراسم را ، لزوم توجه بیش از پیش به حوزه علم و فن آوری و در راستای تقویت بنیان های علمی استان دانست و گفت: حرکت و اقدام آموزش و پرورش خوزستان در راه اندازی آزمایشگاهی مجهز و پیشرفته که کمک به پیشرفت استان در این حوزه می نماید ، قابل تقدیر است.

به گزارش شوشان ، اولین آزمایشگاه دانش‌آموزی «زیست‌فناوری» کشور با حضور مسئولان استانی در پژوهش سرای غدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز افتتاح شد.

اولین آزمایشگاه دانش‌آموزی «زیست‌فناوری» کشور با حضور علی حسین زاده معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان، باشی زاده معاون مدیرکل آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش، تقی زاده مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان و جمع کثیری از مسئولان استانی و محلی  در پژوهش سرای غدیر اهواز افتتاح شد..

علی حسین زاده معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان در آیین افتتاح این مرکز علمی با اشاره به فعالیت های علمی آموزش و پرورش خوزستان گفت: خوشحال هستیم که آموزش و پرورش استان  خوزستان در دستیابی به علوم جدید پیشتاز است.

وی با بیان اینکه هم اکنون شاهد افتتاح پروژه ای عظیم و علمی در بخش دانش آموزی ، به عنوان اولین آزمایشگاه زیست فن آوری دانش آموزی کشور در خوزستان می باشیم، خاطر نشان کرد: دستگاه تعلیم و تربیت در استان خوزستان در حال برداشتن گام های بلند در حوزه های مختلف علمی است و این نشان از عزمی راسخ برای ارتقاء جایگاه آموزشی استان خوزستان می باشد.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان ابراز امیدواری کرد تا با برنامه ریزی لازم و استفاده از تمام ظرفیت های علمی به جایگاه مورد انتظار در علم و تکنولوژی در استان خوزستان دست پیدا کنیم.

نورعلی رئیسی مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 اهوازنیز  در این خصوص گفت: این آزمایشگاه اولین و مجهزترین آزمایشگاه تخصصی دانش‌آموزی در زمینه زیست‌فناوری است که با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و سیصد میلیون ریال تجهیز و راه اندازی شده است.

وی با اشاره به تجهیزات این آزمایشگاه‌ تخصصی، از این مرکز علمی به عنوان پیشرفته ترین مرکز زیست فن آوری دانش آموزی یاد کرد و گفت: دانش‌آموزان در این آزمایشگاه مباحث درسی خود در زمینه زیست فن آوری و ژنتیک را دنبال خواهند کرد و با استفاده از تجهیزات نوین آزمایشگاهی و ابزارهای آموزشی این آزمایشگاه با مبانی علمی دروس خود در زمینه زیست فن آوری، ژنتیک و بیوتکنولوژی آشنا خواهند شد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز با بیان اینکه راه اندازی این آزمایشگاه در آموزش علوم نوین به دانش آموزان بسیار موثر است، گفت: استفاده از تجهیزات پیشرفته این آزمایشگاه تاثیر بسار زیادی در کاربردی کردن آموخته های تئوری دانش آموزان دارد.

رضایی‌راد مدیر مرکز پژوهش سرای دانش آموزی غدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز در این خصوص گفت: این آزمایشگاه به پیشرفته ترین و به روز ترین دستگاهها و تجهیزات آزمایشگاهی تجهیز شده است تا در زمینه زیست فناوری و بیوتکنولوژی مورد استفاده دانش آموزان قرار گیرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار