اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۵۰۲۵
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۷
22 بهمن اهواز به روایت تصویر
فرهنگیان خوزستان همگام با سایر مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن ماه حضور یافتند و با آرمان های انقلاب تجدید بیعت کردند.


فرهنگیان خوزستان صبح امروز و همگام با سایر مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن ماه حضور یافتند و با آرمان های امام راحل، رهبر انقلاب و شهدا تجدید بیعت کردند.

ایستادگی و مقاومت پیام مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: ایستادگی و مقاومت، پیامی است که ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن به جهان دادند. محمد تقی زاده صبح امروز در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن ماه با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به ملت ایران ،مردم خوزستان و فرهنگیان، گفت: سالها قبل از انقلاب حضرت امام(ره)فرمودند که امید من به دبستانی هاست و امروزه با این حضور پرشکوه و پررنگ، ما اعلام کنیم که علاوه بر دبستانی ها معلمین آنها نیز بعد از حدود4 دهه از انقلاب ،همچنان در صحنه حضور دارند و اهداف و آرمان های حضرت امام (ره) دنبال می کنند و با قدرت در کنار رهبر معظم انقلاب و در سایه  ولایت فقیه ایستاده اند.

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان با تاکید بر اینکه حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه، نشان دهنده اقتدار، ایستادگی و استقامت مردم ایران است، گفت: پس از 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، مردم همچنان ایستاده اند و بار دیگر با آرمان های شهدا پیمان می بندند و راه شهدا را ادامه می دهند.

وی گفت: پیام راهپیمایی 22 بهمن ماه امسال که همانا مقاومت و ایستادگی ملت ایران است،  باید به گوش رئیس جمهور جدید آمریکا رسانده شود و ترامپ باید بداند که انقلاب ما با استقامت هر چه تمام تر ادامه دارد و به فرمایش حضرت امام (ره) آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.
 
حضور مردم نشان دهنده عزت انقلاب اسلامی است

جواد عباسی، رئیس هسته گزینش آموزش و پرورش خوزستان با تبریک پیروزی انقلاب  به مردم خوزستان، اظهار کرد:  بهترین تعبیر برای این روز فرمایش مقام رهبری است که فرمودند حضور مردم پاسخگوی یاوه گویی های استکبار و فرهنگ استکباری است.

وی افزود: ما فرهنگیان دوشادوش سایر مردم با حضور  خود در راهپیمایی 22 بهمن ماه پیام رهبر انقلاب را به گوش جهانیان می رسانیم و این حضور یادآور مبارزات مردم در دوران انقلاب  و در راستای حفظ و  نگهداری  از ارزش های انقلابی و اسلامی است.



 22 بهمن نماد همبستگی ملی است

رفیعی دهکردی، معاون پرورشی، فرهنگی آموزش و پرورش 22 بهمن را تجلی و نماد همبستگی ملی دانست و گفت: در دنیای امروز همبستگی یک سرمایه اجتماعی است و اگر کشوری می خواهد در دنیا موفق شود، باید این سرمایه اجتماعی را تقویت کند.

وی راهپیمایی 22 بهمن را به لحاظ سیاسی را مهم دانست و گفت:حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن  امروز  گزینه روی ماست و دولتمردان امریکایی باید این گزینه را ببینند و بدانند که انقلاب ما یک انقلاب مردمی است که امام بنیان گذار و رهبری ادامه دهنده آن است. و همین که مردم ایران این انقلاب را به رسمیت می شناسند برای ما کافی است.
 
تجدید پیمان مردم با رهبر معظم انقلاب در 22 بهمن

حرج چلداوی، معاون پژوهش ،برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش خوزستان نیز در حاشیه این مراسم اظهار کرد: امروز با شرکت در این راهپیمایی سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را جشن می گیریم.

وی حضور در راهپیمایی 22 بهمن را واجب و ضروری دانست و گفت: حضور مردم نشان دهنده تجدید عهد و پیمان با مقام معظم رهبری  و مشتی محکم بر دهن یاوه گویی های آمریکا و رئیس جمهور جدید این کشور است.


 فرهنگیان نقش موثری در حفظ انقلاب دارند

موسی شیخی، معاون سواد آموزی آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به حضور موثر فرهنگیان در تمامی صحنه های انقلاب اسلامی، اظهار کرد: فرهنگیان نقش ارزنده ای در پیروزی انقلاب اسلامی و حفظ و نگهداری آن دارند و همانند هر سال با حضور گسترده در این روز ،سرنوشت کشور را رقم می زنند.

وی با تاکید بر اینکه تحریم کنندگان و تهدید کنندگان انقلاب اسلامی با دیدن راهپیمایی 22 بهمن متوجه عظمت  این انقلاب  می شوند، اظهار کرد: حضور یکپارچه مردم سبب می شود تا دشنمان از انقلاب بترسند و این واهمه کمک می کند تا ارزشهای انقلاب به رشد و بالندگی خود ادامه دهند.

 
تجلی همدلی و وحدت در راهپیمایی 22 بهمن

جمشید کمایی، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خوزستان ،حضور در راهپیمایی 22 بهمن ماه را در راستای همدلی ،وحدت و حمایت از نظام مقدس دانست و گفت: امسال نیز یک بار دیگر در این راهپیمایی حضور پیدا کردیم تا ثابت کنیم همچنان به آرمان انقلاب وفادار هستیم و مثل سال 57 از این آرمان ها دفاع می کنیم.

 
شرکت در راهپیمایی 22 بهمن اقدامی عملی در راستای حفظ آرمان های نظام

سید عبدالعلی موسوی ، مدیر حراست اداره ی کل آموزش و پرورش خوزستان شرکت در راهپیمایی 22 بهمن ماه را  یک اعتقاد  دینی دانست و گفت:  حفظ و حراست از اعتقادات  دینی و باورهای ما نیازمند یک  اقدام عملی است که یکی از اقدمات شرکت در راهپیمایی 22 بهمن ماه برای حفظ آرمان ها و ارزشهای نظام اسلامی است.

وی در عین حال 22 بهمن  را نقطه عطفی در تاریخ پر افتخار ملت ایران  عنوان کرد و گفت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن در راستای استقرار ارزش‌های والای الهی، اسلامی و در جهت ایجاد امنیت، استقلال و آزادی مردم کشورمان  است.

 شرکت در راهپیمایی 22 بهمن گزینه روی میز فرهنگیان

علیرضا عصاره، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز با تاکید بر اینکه فرهنگیان خوزستان  شرکت در راهپمایی 22 بهمن ماه را به عنوان یک گزینه روی میز دارند، گفت:این راهپیمایی به عنوان یک گزینه قوی روی میزماست و تمامی گزینه های روی میز سردمداران آمریکایی را باطل می کند.

وی خاطر نشان کرد: ما با حضور در این راهپیمایی ثابت می کنیم که پیرو ولایت هستیم و تا آخرین قطره خون به این پیروی ادامه می دهیم.
 
به آرمان انقلاب پایبند هستیم

نورعلی رئیسی، مدیرآموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز نیز گفت: ما تا زمانی که زنده هستیم در تمامی صحنه های انقلاب حضور پیدا می کنیم و  پایبند آرمان های انقلاب ، حضرت امام (ره) ، مقام معظم رهبری و شهدا هستیم.

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار