اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۵۴۸۶
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۷
نماینده شادگان: کشته شدن رئیس پلیس شادگان صحت ندارد و شایعه‌ای بیش نیست
اخبار درباره وجود درگیری در شهرستان شادگان صحت ندارد و موضوع کشته شدن رئیس پلیس شادگان از اساس کذب است.
نماینده شادگان انتشار هرگونه اخباری در مورد وجود درگیری و هرج و مرج در این شهرستان را رد کرد و گفت که بیان اخبار درباره وجود درگیری در شهرستان شادگان صحت ندارد و موضوع کشته شدن رئیس پلیس شادگان از اساس کذب است.

حجت‌الاسلام والمسلمین مجید ناصری‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه «برخی با هدف تشویش اذهان عمومی و ایجاد رعب و وحشت اخباری با مضامین وجود درگیری در شادگان را منتشر می‌کنند» گفت:‌ برخی این اخبار را منتشر کرده و به آن دامن می‌زنند حال اینکه شهرستان شادگان آرام و دارای مردمی متدین و مذهبی است و وجود درگیری و کشتار و تیراندازی در آن واقعیت ندارد.

وی با تاکید بر اینکه «شهرستان شادگان دارای کمترین آمار جرم و درگیری است» گفت:‌ بروز اتفاقات و درگیری‌های جزئی در هر جای دنیا رخ می‌دهد که شاید نمونه‌هایی از آن در شهرستان شادگان دیده شود ولی در کل این شهرستان از لحاظ وقوع جرم در رتبه پایینی قرار دارد.

نماینده شادگان در توضیح برخی تجمعات در این شهرستان در هفته گذشته گفت:‌ هفته گذشته پلیس بر اساس انجام وظیفه‌اش با مجموعه‌ای از فروشندگان مواد مخدر درگیر شد که کار به تیراندازی کشید. در همان زمان ما از مردم دلجویی کرده و پلیس نیز عذرخواهی کرد.

وی در پایان گفت:‌ اکنون نیز اخباری درباره کشته شدن رئیس پلیس شادگان مطرح شده که صحت ندارد و شایعه‌ای بیش نیست. این افراد می‌خواهند با هدف تشویش اذهان عمومی و ایجاد رعب و وحشت چنین اخباری را منتشر کرده و دامن زنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار