اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۵۵۴۰
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴
در حاشیه همایش دولت، سمن ها، دانشگاهیان و رسانه
همایش دولت، سمن ها، دانشگاهیان و رسانه ، اقدام جالبی از سوی سازمان های مردم نهاد خوزستان بود که در آن به بررسی...


شوشان: همایش دولت، سمن ها، دانشگاهیان و رسانه ، اقدام جالبی از سوی سازمان های مردم نهاد خوزستان بود که در آن به بررسی بحران اخیر پرداخته و نکات قابل تاملی از سوی مسئولین و همچنین مدعوین ، مطرح شد.

در این همایش در کنار پاسخگویی شفاف ، دلسوزانه و بی شعارِ استاندار ، شاهد فرافکنی مدیریت ستاد بحران نیز بودیم که بی نظمی های حاصل از اطلاع رسانی حوزه ستادیش را بر گردن سایت ها و کانال های تلگرامی انداخت !

در این همایش ، حاجی زاده مدیریت ستاد بحران استانداری ، در پاسخ به یکی از حضار که گفته بود «مدیریت ستاد بحران تغییر کرد اما مشکلاتش همچنان باقی ماند» ، با فرار از مسئولیت ، همه مشکلات ناشی از ضعف اطلاع رسانی را بر گردن سایت های غیررسمی و کانال های تلگرامی انداخت که بلافاصله با واکنش استاندار مواجه شد. شریعتی گفت که انتقاد شهروندان از "اطلاع رسانی" درست است و نقص در کار ما بوده است. یک ناهماهنگی ایجاد شد و بنا نیست که در این زمینه پنهان کاری صورت بگیرد.

سخن استاندار با "تشویق" حاضرین در همایش مواجه شد چرا که شریعتی می داند در شرایط بحران که رنجی بر مردم تحمیل شده ، بهترین راهکار ٬ همدردی با آنان و بیان واقعیت هاست نه فرافکنی و شانه خالی کردن از زیر بار مسئولیت. و این نشان دهنده دو نوع طرز تفکر مدیریتی ست و پختگی و ناپختگی یک مدیر را در شرایط بحران و نوع برخورد با مردم را بخوبی نشان می دهد.






برچسب ها: بحران ، خوزستان ، شوشان
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار