اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۵۸۱۷
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۷
در هفته گذشته چندین انتصاب در سطح فرمانداران استان خوزستان توسط استاندار صادر شد و برخی از فرمانداران برکنار و برخی دیگر جابجا شدند.
به گزارش خبرگزار شوشان از بندر هندیجان، جلسه معارفه فرماندار جدید هندیجان طبق اعلام قبلی ساعت 10 صبح 8 اسفندماه در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بود اما در پیامکی دیگر اعلام شد که جلسه به ساعت 11 موکول شده اما بار دیگر اعلام گشت که جلسه معارفه لغو شده است.

در این جلسه قرار بوده است کوروش مودت به‌عنوان سرپرست جدید فرمانداری هندیجان معرفی و از زحمات 8 ماهه سید مهران رفیعی که سرپرست فرمانداری هندیجان بود تقدیر و تشکر شود.

معرفی فرماندار جدید هندیجان به چهارشنبه 11 اسفندماه با حضور علی گلمرادی نماینده مردم هندیجان در مجلس شورای اسلامی موکول شده است.

ظهر امروز جلسه معارفه فرماندار جدید امیدیه با حضور مسئولان استانداری خوزستان و شهرستان امیدیه در سالن جلسات فرمانداری امیدیه برگزار شد.

در ابن آئین که دهقان معاون امنیتی و انتظامی استانداری، فضل‌الله پور مدیرکل سیاسی انتخابات استانداری خوزستان، امام‌جمعه و برخی دیگر از مسئولان امیدیه حضور داشتند سید مهران رفیعی به‌عنوان سرپرست فرمانداری امیدیه منصوب و از حمات و تلاش‌های شهاب صدیقی فرماندار سابق امیدیه تشکر و قدردانی شد.

سید مهران رفیعی در کارنامه اجرایی خود بخشدار بندر امام خمینی (ره) و فرماندار هندیجان را دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار