اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۶۵۰۹
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۱
در تودیع و معارفه فرماندار صورت گرفت
امام جمعه هندیجان گفت: دولت با علما اسلام و روحانیت همانند اجنبی ها برخورد می‌کند، برای انتصاب فرماندار جدید هندیجان با امام جمعه و نماینده هماهنگی نشده است.
به گزارش خبرگزاری شوشان از بندر هندیجان، ظهر امروز با حضور جمال عالمی نیسی معاون استاندار خوزستان، حبیب‌الله فضل‌الله‌پور مدیرکل سیاسی و امنیتی استانداری خوزستان، امام‌جمعه، فرمانداران سابق و جدید هندیجان، مدیران و روسای ادارات، مراسم معارفه و تودیع فرماندار جدید و قدیم بندر هندیجان برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین احمد ساری اصل امام‌جمعه هندیجان در جلسه تودیع و معارفه فرمانداران جدید و قدیم هندیجان، اظهار داشت: حضرت امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری برای نظام و مردم ما همانند طبیب و پزشک هستند.

وی افزود: مسئولان همانند چراغ‌راهنما و راهبر مردم و کشور هستند و اگر این راهنما خود نتواند راه را پیدا کند پس چگونه می‌خواهد مردم را هدایت کنند.

امام‌جمعه هندیجان بیان کرد: بیانات بنده در خصوص جابجایی‌ها با نماینده مردم در مجلس یکی بوده و ما نسبت به این عزل و نصب‌ها اعتراض داریم.

وی گفت: معمولاً قبل از انتخابات حداقل 6 ماه نسبت به جابجایی فرمانداران یا مسئولان اقدام می‌شود اما ما نمی‌دانیم شاید این قانون عوض‌شده است.

ساری اصل عنوان کرد: قبل از انتخابات نیاز است مسئولان از پیچ‌وخم‌های کاری مطلع بوده و ثبات مدیریتی در شهر حاکم باشد اما متأسفانه این موضوع نادیده گرفته‌شده است.

وی افزود: مشکل استان خوزستان این جابجایی‌های کثیر و نا به هنگام، هماهنگی نکردن با ائمه جمعه آن شهر، نماینده مردم در مجلس، متأسفانه این دولت ائمه جمعه و علما را بیگانه حساب می‌کند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی هندیجان بیان کرد: این دولت برای حل مشکلات خود از علما استمداد و کمک می‌خواهد اما برای دیگر کارها و موارد این‌چنینی مشورت و نظر نمی‌گیرند.

وی گفت: این دولت به علما اعتنا نکرده و در امور با آن‌ها هماهنگی نمی‌کند لازم است مسئولان در هر رده، درصدد کاری باشند مشورت با دلسوزان نظام و انقلاب بخصوص علمای بلاد انجام دهند.

ساری اصل عنوان کرد: این رویه دولت تدبیر و امید بخصوص استاندار خوزستان در خصوص انتصابات درست نیست یعنی استاندار خوزستان جایگاه علما، ائمه جمعه را نمی‌داند حداقل تماس و یک هماهنگی انجام می‌داد.

وی افزود: امام‌جمعه، نماینده مجلس، فرماندار یک مثلث در هر شهرستان که پیگیر مشکلات و معضلات مردم هستند. وقتی امام‌جمعه از انتصاب فرماندار اطلاع نداشته و با او هماهنگی نکرده‌اند چه توقعی برای پیشبرد اهداف دارند.

امام‌جمعه هندیجان بیان کرد: در خصوص جابجایی‌های اخیر با ما هماهنگی صورت نگرفته است. از زحمات و تلاش‌های فرماندار سابق هندیجان کمال تشکر و قدردانی راداریم.

وی گفت: شهرستان هندیجان دارای ظرفیت‌های بسیاری ازجمله بندر سجافی، بندر بحرکان، گمرک، کشاورزی و صیادی بوده که نیاز دارد مسئولان به این ظرفیت‌ها توجه ویژه‌ای کنند.

ساری اصل عنوان کرد: از رسانه‌ها خواستارم که این ناهماهنگی‌های صورت گرفته را منعکس کنند تا هماهنگی لازم با امام‌جمعه صورت گیرد.

وی افزود: دولت توقع دارد امام‌جمعه در مشکلات همراهشان باشد اما از آن‌طرف ما در کارها مطلع نمی‌سازد. نماینده مردم در مجلس طی تماس تلفنی اعلام کرده که در خصوص انتصابات اخیر با من هم هماهنگی نکرده‌اند.

در پایان از زحمات سید مهران رفیعی فرماندار سابق هندیجان تقدیر و کوروش مودت به‌عنوان سرپرست جدید فرمانداری هندیجان منصوب شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار