اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۶۸۴۱
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۱
؛ غلامعلی رجایی، مهدی خورشیدی، علیرضا دهقان، مجید نصیرپور و ... برای کاندیداتوری در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا داوطلب شده‌اند.
دومین روز ثبت نام از داوطلبان کاندیداتوری پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا صبح اولین روز از بهار 96 در حالی آغاز شد که 16375 نفر تا پایان وقت اداری روز اول با حضور در فرمانداری‌ها و بخشداری‌های سراسر کشور ثبت نام کردند.
 
به گزارش ایسنا، پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در روز 29 اردیبهشت و در در 150 شهر که اعضای شورای آن‌ها بین 7 تا 9 نفر است انتخابات تمام الکترونیکی برگزار می‌شود.

کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور، برابر اعلام پورعلی مطلق دبیر ستاد انتخابات کشور، گزارش روز اول ثبت نام داوطبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ؛ کل ثبت نام ۱۶۳۷۵ نفر؛ شامل ۱۰۸۸ زن و ۱۵۲۸۷ مرد به شرح زیر اعلام کرد:

داوطلبان ثبت نام شده برای شوراهای اسلامی شهر:  ۵۹۲۶ نفر شامل ۶۴۹ زن و ۵۲۷۷ مرد

داوطلبان ثبت نام شده برای شوراهای اسلامی روستا: ۱۰۴۵۳ نفر شامل ۴۳۹ زن و ۱۰۰۱۰ مرد.

بازدید شاه‌نشین از محل ثبت‌نام در فرمانداری تهران

محمد محمودی شاه‌نشین رییس هیات مرکزی نظارت بر پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در ساعات اولیه دومین روز از شروع به کار ثبت نام از داوطلبان این انتخابات با حضور در فرمانداری تهران از محل ثبت نام داوطلبان کاندیداتوری بازدید کرد.

کدام افراد شناخته شده تاکنون ثبت نام کرده‌اند؟

تا لحظه ارسال این گزارش شخصیت‌هایی از جمله؛ غلامعلی رجایی، مهدی خورشیدی، علیرضا دهقان، مجید نصیرپور و ... برای کاندیداتوری در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا داوطلب شده‌اند.

در روز اول نیز شخصیت‌هایی از قشرهای متفاوت از جمله، شهربانو امانی، ابراهیم اصغرزاده، هادی ساعی،  عبدالحسین مختاباد ، انصاری، حقانی ، علی صابری و ... با پایگاه‌های سیاسی، اجتماعی ، فرهنگی و هنری و .. تاکنون برای کاندیداتوری در این انتخابات ثبت نام کردند. 

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار