اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۶۸۸۹
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۷
ثبت نام سه هزار و 530 نفر برای انتخابات شهر و روستا در خوزستان
معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان افزود: از این تعداد 157 نفر زن و سه هزار و 373 نفر مرد هستند.


رئیس ستاد انتخابات خوزستان آخرین آمار داوطلبان شرکت در انتخابات شوراهای شهر و روستا در استان را سه هزار و 530 نفر اعلام کرد.

علی حسین حسین زاده اظهار کرد: تا ساعت 12 امروز سه هزار و 530 نفر برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ثبت نام کرده اند که از این تعداد یک هزار و 338 نفر برای شورای شهر و 2 هزار و 192 نفر برای شوراهای روستایی داوطلب شده اند.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان افزود: از این تعداد 157 نفر زن و سه هزار و 373 نفر مرد هستند. وی گفت: ثبت نام از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از 30 اسفند آغاز شده و تا ششم فروردین ادامه دارد که در این مدت از ساعت 8 تا 16 ثبت نام در فرمانداری ها و بخشداری ها انجام می گیرد.

حسین زاده به داوطلبان توصیه کرد: با توجه به ازدحام در فرمانداری ها، ثبت نام را به روزهای آخر واگذار نکنند.

وی افزود: برنامه ریزی برای پشتیبانی انتخابات اعم از مسائل امنیتی، مخابراتی، فناوری و مکاتبه با دستگاه ها و نهادهایی که در برگزاری همکاری می کنند انجام شده است که امیدواریم با فراهم شدن این تمهیدات شاهد برگزاری یک انتخابات باشکوه باشیم.

بر اساس این گزارش، انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا همزمان 29 اردیبهشت سال 1396 در کشور برگزار می شود. 

بر اساس برآورد اولیه دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در سه هزار و 500 شعبه در خوزستان برگزار می شود. این انتخابات در 2 هزار و 250 روستا و 76 شهر انجام می شود. 

برچسب ها: کاندیداها ، خوزستان
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار