اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۷۲۰۹
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۲
شوشان: معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان با اشاره به اهمیت موضوع مردم سالاری گفت: مردم سالاری با رعایت قانون تقویت می شود و پیش می رود.

دکتر علی حسین حسین زاده معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان صبح امروز در همایش آموزش عوامل اجرائی انتخابات پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا شهرستان های اهواز،کارون و باوی که از سوی کمیته آموزش ستاد انتخابات شهرستان اهواز در تالار شورای شهر برگزار شد با اشاره به اهمیت موضوع مردم سالاری افزود: مردم سالاری با رعایت قانون تقویت می شود و پیش می رود و درغیر این صورت محقق نخواهد شد.

وی افزود: برای اینکه بتوانیم در چهارچوب قانون حرکت کنیم لازمه آن آشنایی با قوانین و مقررات است و امیدواریم این آموزش ها و همایش ها کارساز باشد.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان یکی از زیرساخت های مهم و اساسی برگزاری یک انتخابات سالم،قانونمند و شفاف آشنایی متصدیان و اعضای هیات اجرایی برگزاری انتخابات با قوانین و مقررات می باشد که اعضاء هیات اجرایی باید اشراف کامل به قانون و مقررات داشته باشند.

حسین زاده در ادامه با تاکید بر اهمیت آموزش انتخابات افزود: برنامه آموزشی کامل ،جامع و منسجمی تهیه و تدوین شده است که کمیته آموزش با مربیان آموزشی با تجربه آنها را انتخابات اجرایی خواهد شد.

 با اشاره به برگزاری همایش آموزش هیات های اجرایی دیگر شهرهای خوزستان گفت: درخصوص برگزاری این همایش های آموزشی نظر سنجی خواهیم کرد و در صورت نیاز دوره هایی با ساعات کمتری برگزار می کنیم.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان اهواز کمیته آموزش این شهرستان با تشکیل یک تیم از مربیان آموزشی با تجربه برنامه آموزش اعضاء هیات اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری،آموزش نمایندگان فرماندار و اعضاءشعب اخذ رای را برنامه ریزی نموده که اعضاءهیات اجرایی پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از جمله آن می باشد.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان اهواز پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا 29 اردیبهشت ماه 96 همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار می شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار