اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۷۹۹۶
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷
نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس:
به منظور جذب سرمایه‌گذار و رفع مشکل بیکاری در آینده‌ای نزدیک مکانی به نام اتاق اشتغال ایجاد می‌شود و دستگاه‌های مربوط باید مسیر را برای سرمایه‌گذار آسان‌تر کنند.
نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت ایجاد اتاق اشتغال و مصوبات گفت: به منظور جذب سرمایه‌گذار و رفع مشکل بیکاری در آینده‌ای نزدیک مکانی به نام اتاق اشتغال ایجاد می‌شود و دستگاه‌های مربوط باید مسیر را برای سرمایه‌گذار آسان‌تر کنند.



به گزارش شوشان به نقل از فارس، سهراب گیلانی در جلسه شورای اداری که به میزبانی شهرداری شهر شرافت برگزار شد اظهار کرد: برای جذب سرمایه‌گذار، تولید و اشتغال تمام دستگاه‌های مربوطه از قبیل جهاد کشاورزی، منابع طبیعی، بانک‌ها و ... موظفند مسیر را آسان‌تر کنند.

وی افزود: بر این اساس در آینده‌ای نزدیک مکانی به‌نام اتاق اشتغال و مصوبات در فرمانداری شهرستان ایجاد و از سوی هر یک از ادارات و دستگاه‌های مربوط یک نماینده در این مکان مستقر می‌شود که سرمایه‌گذار بتواند کارهای اداری خود را در همان‌جا به راحتی انجام و از اداره‌ای به اداره دیگر نرود.

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مشکل اساسی کشور ما در حال حاضر بحث اقتصاد و معیشت مردم است تصریح کرد: تنها راه حل این مشکل فعال کردن بخش خصوصی و جذب سرمایه‌گذار است، زیرا که در کشور ما بر اساس آمارها بالای ۵ میلیون نفر بیکار وجود دارد.

 وی ادامه داد: با توجه به این آمارها همه شعارها و برنامه‌های دولت و مجلس شورای اسلامی در سال ۹۶ برای اشتغال ۶۰۰ تا۷۰۰ هزار نفر است، آن‌هم درصورتی‌که امکان داشته باشد.

گیلانی یکی از راه‌های برون‌رفت از معضل بیکاری در شهرستان شوشتر را تقویت کشت و صنعت کارون دانست و گفت: با تبدیل شرکت کشت و صنعت کارون به مجتمع، همچنین راه‌اندازی شهرک تخصصی و صنایع جانبی قطعا بسیاری از مسائل مربوط به اشتغال در شهرستان حل می‌شود.

 وی اذعان داشت: باید طرح‌های مورد نظر برای کشت و صنعت کارون انجام شود در غیر این صورت خیانت شده و بدانید مافیا در این مساله دخالت دارد؛ زیرا که هم زمین و هم سرمایه‌گذار و هم مشوق‌ها وجود دارند و به آسانی قابل انجام است.

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بازدید مسؤولان عالی کشوری و استانی از شهرستان شوشتر در سال ۹۵ خاطرنشان کرد: بر اساس شاخص‌‌ها، مشخص شده که شوشتر بیش از ۲۰ سال عقب افتادگی دارد لذا دولت و مجموعه عالی استان هم این مساله را پذیرفته است.

وی با اشاره به تلاش بیشتر برای جبران این عقب ماندگی‌ها یادآور شد: آنچه که در سال ۹۵ مصوب شده باید بدون استثنا در سال‌جاری همه مصوبات اجرا شود؛ مبنی بر این مسؤولان باید اجرای آنها را به صورت گزارش ارائه دهند و بنده هم از اجرای مصوبات بازدید می‌کنم.

این مقام مسؤول برگزاری انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری را یک حرکت ملی دانست و عنوان کرد: بر اساس دیدگاه مجلس شورای اسلامی شور و شعف نسبت به انتخابات گذشته کمتر شده لذا همه مسؤولان باید تلاش کنند که مردم وارد صحنه شوند.

وی با انتقاد از مدیران مربوطه شهرستان جهت برگزار نکردن نشست‌هایی برای کاندیدا و تشویق آنها برای راه‌اندازی فضایی آرام و تبلیغاتی اضافه کرد: ملت ما می‌خواهد انتخابات راه بیندازد باید فضا را باز نگه داریم و پنهان‌کاری نداشته باشیم زیرا نظام جمهوری اسلامی نظام مردم‌سالاری است، فرق نمی‌کند کاندیدا چه تفکر سیاسی داشته باشند و یا از چه قومیتی، بلکه هر کس واجد شرایط باشد می‌تواند وارد صحنه شود.

گیلانی در پایان گفت: بنده تلاش بسیاری کردم که خانم‌ها در عرصه سیاسی اجتماعی وارد شوند به طوری‌که در هیئت نظارت دو نفر خانم انتخاب کردم و نیز امسال برای نخستین‌بار است که در شهرستان شوشتر خانم‌ها به وفور در صحنه سیاسی اجتماعی شرکت کرده‌اند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار