اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۸۰۵۲
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲
رشید زلقی
 
محمود احمدی نژاد در انتخابات آینده ثبت نام کرد. این خبر را می‌توان شوک سیاسی روز دوم ثبت نام در انتخابات نامید.

محمود احمدی‌نژاد علیرغم نهی صریح مقام معظم رهبری و تاکید معظم‌ له بر تقابل با هر شخصی که بخواهد رای مردم را بشکند، صبح امروز به همراه حمید بقایی وارد ساختمان وزارت کشور شد و در میان تعجب همگان در اقدامی پیش بینی نشده برای شرکت در انتخابات ثبت‌نام نمود.

این اقدام مهر تاییدی بر نظریه یک پروژه خائنانه تحت عنوان پروژه عبور از رهبری با محوریت جریان‌های تندرو و افراط گرایی است که طی سالهای اخیر و پس از انتخابات ۸۴ با سوءاستفاده از نام مبارک رهبری، سنگین‌ترین خسارات را به نظام جمهوری اسلامی تحمیل نمودند.

امروز بیش از هر زمانی، مظلومیت مرحوم آیت‌الله هاشمی و پیش‌بینی صحیح ایشان در خصوص خسارات احمدی‌نژاد برای همه به اثبات رسید.

باید دید آنها که طی این سالها زیر قبای احمدی‌نژاد با برچسب زنی و ایراد اتهامات بی‌شمار ، تعداد بی‌شماری از خادمین حقیقی نظام را خانه نشین، ممنوع‌ التصویر و ممنوع‌ البیان نمودند ، در برابر نگاه حیران و پرسشگر افکار عمومی چه پاسخی خواهند داشت.

اگرچه برخی یاران سابق احمدی‌نژاد و حامیان بی‌چون و چرای وی، با اعلائم برائت از او ، خود را با آرایش جدیدی به عرصه انتخابات نزدیک خواهند کرد، اما بی شک این لکه ننگ از دامن آنها پاک نخواهد شد.

باید دید آنها که انحراف احمدی نژاد را به وضوح می‌دیدند اما اطاعت از وی را اطاعت از خداوند و رهبری می‌دانستند، در روز قیامت و چشم در چشم مرحوم امام خمینی و آیت الله هاشمی چه خواهند گفت و اینجاست که باید گفت ما آنگونه که باید نصایح امام راحل را عملی ننمودیم و انقلاب را به دست نا‌اهلانی چون احمدی نژاد و حامیان وی سپردیم.

بی‌شک در روز قیامت صف بدهکاران به مرحوم آیت‌الله هاشمی بسیار طولانی خواهد بود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار