اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۸۱۱۷
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۶
انتقاد علی عماد از حضور هیات هایی از خوزستان به تهران و رایزنی برای ریاست ستاد روحانی / عماد در گفتگو با شوشان: مراجعه مکرر به تهران و اعتراضات در خوزستان سبب شده تاکنون رئیس ستاد روحانی منصوب نشود
من معتقدم که جمهوری اسلامی ایران باید از این انتخابات سربلند بیرون بیاید و قطعا برای حضور حداکثری مردم در این انتخابات تلاش می کنم.


علی عماد در گفت و گوی اختصاصی با شوشان در رابطه با انتخاب ریاست ستاد روحانی در خوزستان گفت: نیروهای توانمند و با قابلیت فراوان در استان زیاد هستند و با توجه به اینکه ما جریان های حزبی گسترده ای در استان نداریم، از این رو هیئت هایی شکل گرفته و هر کدام داعیه دار اداره ستاد روحانی در خوزستان هستند و این باعث سخت شدن تصمیم گیری در تهران شده است.

به گزارش شوشان ، وی با اظهار اینکه تا یکشنبه هفته آینده رئیس ستاد روحانی در خوزستان مشخص می شود، افزود:  درحال حاضر مسئولین ستاد اکثر استانها انتخاب شدند اما در خوزستان و یکی دو استان دیگر به دلیل مراجعه و اعتراضات مکرر دوستان در استان تاکنون رئیس ستاد روحانی تعیین نشده است.

عماد گفت: امیدواریم کسی به عنوان رئیس ستاد روحانی  انتخاب شود که از مقبولیت عام و وجاهت خاصی بین همه اقوام برخوردار باشد و فردی باشد که بتواند همگرایی را افزایش بدهد و از تمامی ظرفیت های نیروهای توانمند استان برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای استفاده کند و در عین حال سبد آرای دکتر روحانی را افزایش دهد.

وی با تاکید بر اینکه دکتر روحانی باید با آرایی بیش از دوره قبل رئیس جمهور شود، اضافه کرد: من معتقدم که جمهوری اسلامی ایران باید از این انتخابات سربلند بیرون بیاید و قطعا  برای حضور حداکثری مردم در این انتخابات تلاش می کنم.

عماد در عین حال گفت: ما از کاندیداتوری همه کسانی که توان اداره کشور را در خود می بینند، استقبال می کنیم و امیدواریم کسی رد صلاحیت نشود مگر اینکه قانون به آن فرد اجازه فعالیت ندهد چون  مردم ما بسیار آگاه هستند و نسبت به مسائل از شناخت عمیقی برخودار هستند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار