اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۸۱۹۳
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷
 مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: به دلیل ریزش هوای سرد، از روز شنبه تا اواسط هفته، دمای هوا در این استان، 6 تا هشت درجه کاهش می یابد.

کوروش بهادریاظهار کرد: در روز جمعه آغاجاری با 43 درجه سانتیگراد و روز شنبه آبادان با 41 درجه سانتیگراد گرمترین و ایذه با 14 درجه سانتیگراد خنک ترین نقطه استان اعلام شده است.

وی افزود: بر اساس مدل های هواشناسی، تغییرات دمایی هوای اهواز بین 18 و 40 درجه سانتیگراد در نوسان است. بهادری ادامه داد: به دلیل وزش باد و فعال شدن کانون های داخلی، شعاع دید در برخی نقاط خوزستان کاهش یافته و در بستان به 2 کیلومتر و آبادان، ماهشهر، هندیجان و اهواز به سه کیلومتر کاهش یافته است.

بهادری ادامه داد: بعد از ظهر در صورت شدت گرفتن سرعت باد، شعاع دید کمتر می شود اما وضعیت حاد پیش بینی نمی شود و این وضعیت تا اواخر وقت امروز ادامه دارد. مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: روز یکشنبه هفته جاری، بارندگی پراکنده بین پنج یا 6 میلیمتر در شمال و شرق استان پیش بینی می شود.

بر اساس گزارش اداره کل هواشناسی خوزستان، میزان بارندگی کل خوزستان در سال زراعی جاری تاکنون، 196.8 میلی متر گزارش شده و در نتیجه میزان بارندگی در خوزستان در سال زراعی جاری از تمامی استان های کشور کمتر است.

برچسب ها: هوای خوزستان
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار