اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۸۱۹۶
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۲
شرق نوشت؛بعد از مخالفت استانداری تهران با برگزاری تبلیغات زودهنگام انتخاباتی، تجمع حامیان احمدی نژاد لغو شد؛ اما قالیباف نه. 
 
کانال حامیان احمدی نژاد روز گذشته اعلام کرد تجمعی که قرار بود برگزار شود، لغو شده است. پیش از اینکه احمدی نژاد روز چهارشنبه در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کند، در برخی کانال های تلگرامی حامی او، اخباری مبنی بر دعوت به تجمع در میدان ٧٢ نارمک منتشر شده بود. حامیان احمدی نژاد گفته بودند قرار است مردم برای دعوت از رئیس سابق دولت برای ثبت نام در انتخابات در مقابل منزل او تجمع کنند.
 
روز پنجشنبه هم در سایت ها و شبکه های مجازی خبر مشابه دیگری درباره قالیباف منتشر شد. اعلام شده بود تجمع حامیان محمدباقر قالیباف با عنوان «تجمع مدافعان ایران»، ساعت ١٧جمعه ٢٥ فروردین در مجموعه فرهنگی سرچشمه تهران برگزار می شود. هدف از این تجمع، دعوت از محمدباقر قالیباف برای کاندیداتوری در انتخابات ٩٦ عنوان شده بود.
 
خبرگزاری صداوسیما شب گذشته گزارش داد جمعی از مردم، خانواده های شهدا، جانبازان و جوانان با تجمع در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی، از محمدباقر قالیباف برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری ٩٦ دعوت کرده اند و عضو هیئت امنای آستان قدس رضوی در بنیاد برکت نیز در این مراسم سخنرانی کرد.
 
حجت الاسلام قاسمیان گفت: بزرگان نظام در تماس تلفنی از من خواستند دکتر قالیباف را برای ورود در انتخابات راضی کنم تا ایشان برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کنند. آقای قالیباف باید بیاید تا کشتی به گل نشسته مملکت را حرکت بدهد. حجت الاسلام قاسمیان گفت: بنده آقای قالیباف را صرفا دعوت نمی کنم، بلکه با ریسمان در خانه ...

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار