اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۸۲۵۶
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۵
اولين حمايت رسمي از روحاني توسط با سابقه ترين تشكل محلي خوزستاني / بیانیه سازمان دانشجویان و دانش آموختگان استان خوزستان
سازمان دانشجویان و دانش آموختگان استان خوزستان با انتشار بيانيه اي رسمي از دكتر حسن روحانی حمایت كرد...


شوشان: سازمان دانشجویان و دانش آموختگان استان خوزستان  با انتشار بيانيه اي رسمي از دكتر حسن روحانی حمایت كرد

به گزارش شوشان ، در اين بيانيه آمده است:بی گمان در جهانی  که در حال تجربه كردن ترامپ  است و خاورمیانه ی هماره پر تنش و آشوب و همسایگان گرفتار ،این ایران عزیز است  که در عهد جمهوری اسلامی ، جزیره آرام و ثبات و همدلی است. این رو این ماییم که باید آینده را با رای خود با نقشه تدبیر و نقش ماندگار و خاطره یادگار،سر رشته دار و راهبر باشیم.

اکنون همه جهان چشمند و دوخته به سر انگشت مدبر مردان و زنان این کهن مرز و بوم ،تا مدبرانه ، خردمندانه و متمدنانه قلم انتخاب بر لوح سرنوشت به چرخش درآورند و باز هم چون خرداد های مکرر ،شعر بلند حماسه را چکامه چکامه بسرایند.

این ماییم که فرمان امروز و فردای این ملک و میهن به دست تدبیر و جان شورمند و گام پر توان مان است.بیاییم و بیایید به رود پیروز و پر جوش و خروش ملت بپیوندیم و مسئولیت شناسانه و باورمندانه فراخوان آمدن بدهیم .

فرزندان خوزستان عزیز در سازمان دانشجویان و دانش آموختگان استان خوزستان (سدا)  نیز براین باورند که انتخابات  نقشه راه فردایی است که کلید آن به دست ماست.

در این میان و در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم ، سازمان دانشجوییان و دانش آموختگان استان خوزستان (سدا) مانند همه ی باورمندان به سربلندی و غرور ایران، بر این باور است  که در میدان رقابت کنونی ،دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران با روش تدبیر و منش امید بهترین گزینه برای تامین آزادی ، آرامش ، امنیت و پیشرفت این دیار کهن است و لذا همراه با اکثریت ایرانیان با برگ برگ رای خود او را سر رشته دار راه خطیر پیشرفت کشور خواهیم کرد .

بر این اساس " سدا" ضمن اعلام حمایت رسمی از کاندیداتوری "حسن روحانی" در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همه هم استانی های عزیز را دعوت می کند برای پیشرفت ایران ، برای پیشرفت خوزستان و برای پیشرفت شهرمان به روحانی رای دهند. باشد که در پیشگاه فرازمند مردمان امروز و فرزندان فردای کشور ،سرفراز و روسفید باشیم.

سازمان دانشجویان و دانش آموختگان استان خوزستان ( سدا )


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار