اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۸۲۹۳
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان فاز اول پروژه اصلاح و بازسازی خط انتقال و شبکه توزیع آب شرب روستای فیاضیه شهرستان آبادان به بهره برداری رسید.

رییس امور آبفاروستایی شهرستان آبادان با بیان این مطلب افزود: خط انتقال و شبکه توزیع آب شرب این روستا بدلیل فرسودگی و شکستگی ها مستمر نیاز به اصلاح و بازسازی داشت که این امور این پروژه را به اجرا درآورد.


سید داوود حسینی ادامه داد: بیش از 50 درصد آب شرب اهالی این روستا هدر می رفت و معمولا طی هفته بیش از 3 بار می بایست عملیات تعمیر انجام می شد.

وی از کارگزاری بیش از 4 کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع آب شرب در روستای فیاضیه در فاز اول خبر داد.

حسینی با اشاره به اینکه تا پایان اردیبهشت ماه فاز دوم کارگزاری خط انتقال و شبکه توزیع روستای فیاضیه نیز عملیاتی خواهد شد، گفت: در فاز دوم 11 کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع اجرا می شود تا همه اهالی روستا از آب شرب سالم و بهداشتی و با فشار مناسب بهره مند شوند.

رییس امور آبفاروستایی شهرستان آبادان یادآور شد: هدف از اجرای این پروژه جلوگیری از هدر رفت آب و کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری است.

گفتنی است روستای فیاضیه جمعیتی بالغ بر 2 هزار و 800 نفر را تحت پوشش دارد که در فاز اول این پروژه شبکه توزیع آب شرب 800 نفر اصلاح و بازسازی شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار