اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۸۳۰۹
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۰
شوشان: نخستین جلسه شورای سیاستگذاری بانوان حامی روحانی در خوزستان با محوریت تاکید بر لزوم هم گرایی در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم و سازمان دهی تشکیلاتی بانوان حامی روحانی در اهواز و سایر شهرستانها برگزار شد.

به گزارش شوشان، این جلسه در ادامه سلسله نشست های بانوان حامی روحانی با شعار" خلق حماسه بزرگ زنان خوزستان در حمایت از روحانی با حضور اعضای شورای سیاستگذاری بانوان حامی روحانی در خوزستان تشکیل شد.

در این نشست ضمن تشریح فعالیت های انجام شده توسط حلقه اصلی این ستاد، برنامه های آینده و شیوه های عضو گیری در اهواز و شهرستانها مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد برنامه های تبلیغاتی  برای موعد انتخابات از سوی کارگروه های تخصصی به شورای سیاستگذاری بانوان حامی روحانی در خوزستان ارائه شود.

همچنين در اين جلسه مصوب شد كه از رئيس ستاد دكتر روحاني در خوزستان قاطعانه حمايت شود و از تمام پتانسيل هاي ستاد بانوان حامي دكتر روحاني در خوزستان براي جلب مشاركت هاي مردمي و افزايش سبد آراي روحاني استفاده شود. در عين حال اظهار شد كه دكتر كهرام در کنار نیروهای تاثيرگذاري چون دكتر حيصمي ، علي عماد و حجت الاسلام فياضي  ، از چهره هاي شناخته شده استاني و رئيس ستاد آيت الله هاشمي رفسنجاني در سال  ٩٢ مي باشد كه با تواني توان به وي در همگرايي جريان هاي سياسي كمك مي شود.

گفتنی است؛  اين ستاد بصورت تشكيلاتي سازمان دهي شده است و چارت سازماني آن متشکل ازرئيس ستاد، قائم مقام و سه معاونتاجرايي، كارگروه هاي تخصي  و شهرستانهاست. در عین حال  كارگروه ها نيز از كارگروه هاي : كارآفريني، محيط زيست، سمن ها، انتشارات و رسانه، فرهنگيان، هنرمندان، مهندسان، فضاي مجازي، ميراث فرهنگي و گردشگري، پزشكان، أصناف و احزاب تشكيل شده است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار