اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۸۳۴۰
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷
استاندار خوزستان با بیان این‌که زمانی که گروه ملی زیر نظر بانک ملی رفت، با مسوولان مربوطه صحبت کردم که به باشگاه استقلال خوزستان هم کمک کنند، گفت: دستور دادم که بودجه این باشگاه به صورت کامل پرداخت شود.

دکتر غلام‌رضا شریعتی در خصوص مشکلات استقلال خوزستان و عدم حضور بازیکنان این تیم در تمرینات روزهای گذشته، اظهار کرد: زمانی که گروه ملی زیر نظر بانک ملی رفت، با مسوولان مربوطه صحبت کردم که به باشگاه استقلال خوزستان هم کمک کنند و سه روز پیش به من گزارش دادند که 500 میلیون تومان پیش از عید و 500 میلیون تومان هم طی هفته پیش به این باشگاه داده‌اند. همچنین گفته شد که قرار است، 500 میلیون تومان طی سه چهار روز آینده به باشگاه استقلال تزریق کنند؛ اگر به این صورت انجام شود، در این فصل پنج میلیارد تومان به این باشگاه پرداخت شده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این مبلغ جوابگوی این باشگاه است؟ گفت: من نمی‌گویم که کافی بوده است ولی سعی می‌کنیم طبق بودجه‌شان که 6.5 میلیارد تومان بوده است، به آن‌ها پرداخت شود. اگر 500 میلیون تومانی که قرار است، طی روزهای آینده داده شود، محقق شود تا بودجه مورد نظر، یک میلیارد و 500 میلیون تومان دیگر باقی می‌ماند که من دستور دادم کار به صورت کامل انجام شود.

استاندار خوزستان همچین در پاسخ به این سوال که آیا در جریان عدم حضور بازیکنان این تیم در تمرینات هستید؟، عنوان کرد: بله شنیده‌ام ولی به من مراجعه نکرده‌اند. مسوولان باشگاه همیشه پیش من می‌آمدند و مشکلات را می‌گفتند و من هم پیگیری می‌کردم. البته من پیگیر مشکلات این باشگاه بوده‌ام و هستم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار