اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۸۳۴۱
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲
آئین تکریم و معارفه معاونان جدید و پیشین درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان در محل سرسرای اجتماعات دانشکده علوم پزشکی آبادان برگزار شد.

به گزارش مهر، در این آئین ضمن قدردانی از زحمات دو ساله «عبدالله خوانزاده» در این تصدی، «حجت اله جانبی» که پیشتر تصدی ریاست شبکه بهداشت و درمان شادگان را عهده دار بود، به عنوان معاون جدید درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان معرفی شد.

معاون پیشین درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان در این آئین با اشاره به مفید بودن طرح تحول سلامت که از سال ۹۳ آغاز و هنوز هم ادامه دارد برای مردم به ویژه بیماران گفت: در طی دو سال اخیر اتفاقات خوبی در حوزه دانشکده علوم پزشکی آبادان رخ داد که راه اندازی رشته پزشکی یکی از این اتفاقات بود.

عبداله خوانزاده افزود: اگر چه پیشتر در پایش های انجام شده در بخش کسب درجه بیمارستانی امتیاز خوبی را نداشتیم اما با ورود به این عرصه و مداخلات خوبی که انجام شد توانستیم درجه یک را برای بیمارستانهایمان بگیریم. وی بیان کرد: در زمان حاضر بیمارستان های تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی آبادان به لحاظ اعتباربخشی با بیمارستان های اهواز برابری می کنند.

وی تصریح کرد: با کمک سازمان منطقه آزاد اروند در حوزه آموزش و عمرانی (بیمارستان ها) مشکلات زیادی رفع شد و از این بابت از مسئولان این سازمان قدردانی می کنیم. معاون پیشین درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مردم بایستی تعارفات را کنار بگذاریم و حوزه سلامت را جدی بگیریم.

خوانزاده تصریح کرد: حوزه درمان آبادان در ابعاد مختلفی از جمله نظارتی، کمیسیون ماده ۱۱، بیمارستان ها و غیره سرآمده بوده است. به گفته وی دانشکده علوم پزشکی آبادان در زمینه کاهش مرگ و میر مادران در رده ۵ دانشکده برتر کشور قرار دارد.

*استفاده از تمامی ظرفیتها در راستای اجرای طرح تحول سلامت

معاون جدید درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان نیز در ادامه این آئین با بیان اینکه از تمامی ظرفیت ها برای اجرای طرح تحول سلامت استفاده شد، گفت: امید می رود با جدیت و انجام کارهای کارشناسانه بتوانیم چوب ماراتن مدیریتی که اکنون به دست ما سپرده شده را به خوبی و با کسب مدارج عالی تر برای این دانشکده به دست نفر بعدی بسپاریم.

حجت اله جانبی افزود: هیچ کاری بدون همکاری همه جانبه دستگاههای اجرایی با دانشکده علوم پزشکی به حاصل نمی رسد لذا انتظار همراهی و همکاری این دستگاهها با دانشکده علوم پزشکی آبادان را در جهت تحقق و پیشبرد اهداف و برنامه ها را داریم.

وی اظهار کرد: معتقدم باید عمل گرا بود، کار انجام داد و آن زمان است که می توان ادعا کرد که موفقیت هایی را به دست آورده ایم. وی تصریح کرد: بایستی گام های رو به جلو بیشتری را برداریم چرا که هر گام  ما را به موفقیت نزدیکتر می کند.

وی از ارتقاء سلامت به عنوان یکی از مهمترین دغدغه های این حوزه نام برد و گفت: به طور قطع با همکاری، همراهی و حمایت همگان اعم از دستگاههای اجرایی و بخشهای مختلف دانشکده علوم پزشکی سطح سلامت در این منطقه ارتقاء می یابد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار