اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۸۳۵۱
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۱
نمایشگاه آموزش و صنایع وابسته که برای اولین بار در کشور برپا شده است، شامگاه گذشته در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اهواز افتتاح شد.

محمد تقی‌زاده مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در حاشیه مراسم افتتاح این نمایشگاه که با حضور استاندار برگزار شد،  اظهار کرد: باید همه تلاشمان را انجام دهیم تا دانش‌آموزان با تکنولوژی روز آشنا شوند، همچنین باید از ظرفیت‌ها و استعداد درونی فرزندان استان و کشور بهره‌مند شویم تا شاهد رشد و توسعه استان و کشور باشیم.

وی افزود: باید در بحث سخت‌افزاری و نرم‌افزاری نیاز خودمان در استان و کشور را تولید کنیم، زیرا استعدادهای بسیار خوبی داریم که باید از آن استعدادها بهره‌مند شویم؛ قشر جوان با رویکردی که به تکنولوژی دارند، توانسته‌اند در همه زمینه‌ها ورود کنند و حتی در برخی موارد از بسیاری از کشور‌های پیشرفته پیشی گرفته‌اند.

تقی‌زاده تصریح کرد: اگر حمایت معنوی و مادی از شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه و جوانانی که در این زمینه‌ها ورود کرده‌اند، انجام شود قطعا می‌توانیم شاهد تولیدات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری توسط جوانان در درون استان و کشور باشیم.

وی گفت: شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه ارائه‌دهنده مسائل مشاوره‌ای، روانشناسی، کنکور و مسائل مربوط به مهارت‌های زندگی از دوره پیش دبستانی تا بزرگسالان هستند؛ همچنین در بخش سخت‌افزاری نیز این شرکت‌ها محصولاتی ازجمله میز و نیمکت، البسه دانش‌آموزی، آموزش‌های رباتیک و ... را در نمایشگاه عرضه می‌کنند.

تقی‌زاده با اشاره به اینکه اگر از برگزاری این نمایشگاه حمایت شود، می‌توانیم هرساله به طور منظم آن را برگزار کنیم عنوان کرد: حدود 20 غرفه در سالن امام رضا و 20 غرفه نیز در سالن خرمشهر ارائه‌دهنده خدمات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری در بخش آموزش هستند.

به گزارش خبرنگار ایسنا؛ این نمایشگاه از 28 فروردین‌ماه تا يكم اردیبهشت‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اهواز برپا خواهد بود و علاقه‌مندان می‌توانند صبح‌ها از ساعت 10 تا 13 و بعد از ظهر از ساعت 17 تا 22 از اين نمايشگاه ديدن كنند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار