اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۸۳۶۸
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۴
حمید کهرام رییس ستاد دکتر روحانی در خوزستان در گفتگو با شوشان : مذاکراتی با مقتدایی برای انصراف از کاندیداتوری شده است/ اصولگرایان میانه رو خوزستان از روحانی حمایت می کنند / باید تلاش کرد تا روحانی در خوزستان با درصد بالایی رای اول شود / دوری از تنش سبب جذب سرمایه گذاری می شود / این اختلافات جزیی که چه کسی رییس و چه کسی معاون شده کنار گذاشته شود/ در دوران احمدی نژاد کشور به پرتگاه سیاسی و اقتصادی نزدیک شد / روسای ستادهای شهرستانی تعیین شده اند
باید تلاش شود روحانی در دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری با درصد بالایی در کشور از جمله در خوزستان رای بیاورد و رای اول شدن روحانی در خوزستان باید هدف اصلی...


شوشان: حمید کهرام رییس ستاد دکتر روحانی در خوزستان در گفتگو با شوشان با اشاره به ضرورت رای اول شدن روحانی در استان ، گفت: باید تلاش شود روحانی در دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری با درصد بالایی در کشور از جمله در خوزستان رای بیاورد و رای اول شدن روحانی در خوزستان باید هدف اصلی همه نیروهای اصلاح طلب ، اعتدالی و اصولگرایان میانه رو باشد.

حمید کهرام افزود: با توجه به شعار امسال که از سوی رهبر انقلاب مشخص شده ، اشتغال و تولید مهمترین هدف دولت دوازدهم است و رسیدن به این هدف صرفا در سایه جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی محقق می شود. در این بین خوزستان به دلیل توانمندی های بالا در زمینه های مختلف از جمله ، نفت ، گاز ، کشاورزی و ... یکی از استان های اصلی برای جذب سرمایه گذاری است تا بتوان به اشتغال و تولید بالایی دست یافت.

وی با بیان اینکه امنیت پایدار و دوری از تنش با کشورهای منطقه و دنیا ، از جمله مولفه های اصلی جذب سرمایه گذاری است ، گفت: با یک گفتمان اعتدالی و رو به جلو با کشورهای دیگر می توان امنیت پایداری در ایران برای جذب سرمایه ایجاد کرد. این موارد از جمله اهداف دولت یازدهم بوده و توانسته با یک دیپلماسی پویا ، کشور را از جنگ دور نماید و همه قطعنامه هایی که به ضرر ایران بوده را لغو کند.

رییس ستاد روحانی در خوزستان با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و رقبای روحانی در این دوره گفت: اکثر رقبای روحانی در انتخابات دوازدهم ریاست جمهوری ، زمانی در جریان احمدی نژاد بودند و از او حمایت می کردند. مردم تجربه هشت سال ریاست جمهوری احمدی نژاد را دارند و همه کسانی که در زمان احمدی نژاد او را بهترین رییس جمهور خطاب می کردند حالا پی به اشتباه خود برده اند و باید بابت این حمایت از ملت ایران عذرخواهی کنند.

کهرام ادامه داد: ملت ایران منتظر عذرخواهی حامیان احمدی نژاد در هشت سال ریاست جمهوری وی است. متاسفانه این افراد نه تنها بابت حمایت شان عذرخواهی نکردند بلکه خود کاندیدای ریاست جمهوری شده اند ! 

وی با بیان اینکه مردم در دولت احمدی نژاد به فقر نزدیک شدند ، گفت: در هشت سال ریاست جمهوری احمدی نژاد سرمایه های مردم به یک سوم کاهش و تورم افزایش یافت. در حال حاضر مهمترین هدف این است که به آن دوران هشت ساله برنگردیم . 

رییس ستاد روحانی در خوزستان  افزود: همه کسانی که احساس می کنند در هشت سال ریاست جمهوری احمدی نژاد به مردم ظلم شد و کشور به  پرتگاه سیاسی و اقتصادی نزدیک شد بایستی به سمت روحانی و حمایت از او در انتخابات بیایند. 

کهرام با اشاره به برخی اختلاف نظرهای شکل گرفته در ستاد روحانی گفت : باید این اختلافات را کنار گذاشت و به اصل هدف که همان رای آوری روحانی با درصد بالاست ، فکر کرد. همه کسانی که دلسوز هستند این اختلافات جزیی که چه کسی رییس و چه کسی معاون شده را کنار بگذارند . این مواردی کم اهمیت است و اصل ، تمرکز بر کمپین رای به روحانی است.

وی افزود: انتقادات داخلی و درون گروهی ، گم کردن هدف است و به هیچ وجه در این شرایط قابل قبول نیست. نباید دنبال افراد بود. افراد مهم نیستند. کمپین و هدف اصلی ، رای به روحانی است. 

رییس ستاد روحانی در خوزستان  با اشاره به تعیین روسای ستادهای شهرستانی و برخی ستادهای دیگر از جمله بانوان ، فرهنگیان ، دانشگاهیان و ... گفت: اکثر مسئولین ستادهای شهرستانی دکتر روحانی در استان تشکیل شده و شروع به فعالیت کرده اند. هر شهری ممکن است یک یا دو ستاد داشته باشد. شورای سیاستگذاری ، معاونت های مختلف و شورای راهبردی و ... نیز در حال شکل گرفتن است. 

کهرام گفت: انتظار این است که با توجه به زمینه های بالای اصلاحی و اعتدالی در خوزستان ، روحانی در خوزستان در بین استان های دیگر بالاترین رای را بیاورد. در این بین سعی شده اصولگرایان میانه رو خوزستان نیز به کمپین رای به روحانی بپیوندند و در کنار اصلاح طلبان و اعتدالیون فعالیت کنند. 

رییس ستاد روحانی در خوزستان در پایان با اشاره به کاندیداتوری مقتدایی استاندار سابق خوزستان ، گفت: مقتدایی از ظرفیت های توانمند استان است و مذاکراتی با وی شده تا ایشان نیز همگام با سایر اصلاح طلبان به جمع حامیان روحانی بپیوندد. امیدورایم مقتدایی در ادامه راه تاز کاندیداتوری انصراف دهد و برای یک هدف مشترک همراه و همدل با سایرین گام بردارد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار