اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۸۳۷۸
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱
با بهره برداری از 2 مجتمع آبرسانی روستایی در شهرستان های ماهشهر و هندیجان:
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان نشست بررسی مشکلات آب شرب روستاهای بخش چم خلف عیسی و بخش مرکزی شهرستان هندیجان برگزار شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان با اشاره به پروژه های آبرسانی به روستاهای بخش چم خلف عیسی و بخش مرکزی گفت: با بهره برداری از این پروژه های آبرسانی 33 روستا با جمعیتی بالغ بر 18 هزار و 389 نفر از آب شرب سالم و بهداشتی بهره مند می شوند.

درویشعلی کریمی ادامه داد: 2 پروژه آبرسانی روستایی 25 روستای بخش چم خلف عیسی و بخش مرکزی، 8 روستای مسیر شیری و روستای مشراگه را تحت پوشش قرار خواهد داد.


وی از حل مشکل تامین آب شرب اهالی این 33 روستا با بهره برداری از 2 مجتمع آبرسانی روستایی در بخش های چم خلف عیسی و بخش مرکزی و 8 روستای مسیر شیری خبر داد.

کریمی بیان کرد: 25 روستای بخش چم خلف عیسی و بخش مرکزی 13 هزار و 640 نفر و 8 روستای مسیر شیری 4 هزار و 749 نفر را تحت پوشش دارند.

وی با اشاره به محل تامین آب شرب این روستاها گفت: در حال حاضر آب شرب مورد نیاز اهالی 25 روستای بخش چم خلف عیسی و بخش مرکزی از چاه های سردشت زیدون و 8 روستای مسیر شیری از خط انتقال آب شرب شرکت نفت و گاز گچساران بصوررت نوبت بندی تامین می شود.

مدیرعامل شرکت آبفاروستایی استان خوزستان اظهار کرد: با بهره برداری از این مجتمع های آبرسانی اهالی این 33 روستا از آب شرب پایدار و با کیفیت و کمیت مطلوب بهره مند می شوند.

وی یادآور شد: در حال حاضر این 2 پروژه بلحاظ فیزیکی پیشرفت خوبی داشته و بزودی شاهد بهره برداری از آنها خواهیم بود، با این حال برای تکمیل و راه اندازی، نیاز به تامین اعتبارات لازم و حمایت فرماندار و بخشداری این روستاها وجود دارد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار