اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۸۳۸۳
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷
رهبر انقلاب در دیدار با جمعی از فرماندهان و کارکنان ارتش: امروز تقویت اقتصادی، نقطه‌ی کلیدی و دارای اولویت کشور است/ انتخابات، سالم، با امنیت، با سلامت و با گستردگی باید انجام بگیرد/ اگر کسی میخواهد از دشمن بترسد، بترسد، اما از طرف مردم نترسد/ همه باید قدر انتخابات را بدانند/ دشمن چه آمریکا و چه بزرگ‌تر از آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند/ مسئولان اگر انگیزه های دشمن را نگاه کنند انگیزه بیشتری برای این کار پیدا می‌کنند
در ایام گرامیداشت روز ارتش، جمعی از فرماندهان و کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران، صبح امروز با حضرت آیت‌الله خامنه‌ایفرمانده کل قوا دیدار کردند.

در ایام گرامیداشت روز ارتش، جمعی از فرماندهان و کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران، صبح امروز با حضرت آیتالله خامنهایفرمانده کل قوا دیدار کردند.

امروز تقویت اقتصادی، نقطه‌ی کلیدی و دارای اولویت کشور است


خلاصه بیانات به شرح زیر است:

رهبر انقلاب هم‌اکنون در دیدار فرماندهان ارتش: امروز تقویت اقتصادی، نقطه‌ی کلیدی و دارای اولویت کشور است.

رهبرانقلاب، امروز در ديدار فرماندهان ارتش: همه باید قدر انتخابات را بدانند. انتخابات را گرامی بداریم.انتخابات، سالم، با امنیت، با سلامت و با گستردگی باید انجام بگیرد.اگر چنانچه این اتفاق افتاد که انشاالله به توفیق الهی همین جور خواهد شد.علی رغم دشمنانی که مدام وسوسه میکنند-رسانه های بیگانه، میخواهند انتخابات را یک جوری خراب کنند-ملت ایران انشاءالله با همین بیداری، با همین هوشیاری که همیشه نشان دادند، در مقابل این حرکت خصمانه همین جور انشاءالله پیش بروند یک انتخابات گستره با نشاط شور و شوق و سالم و همراه با امنیت انشاءالله اتفاق بیفتند.این برای کشور یک ذخیره ای خواهد بود و کشور را مصونیت خواهد داد.

رهبرانقلاب، امروز: ترسیدن از دشمن اول بدبختی است

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، امروز در ديدار فرماندهان ارتش: بنده شعارهای اقتصادی را در این دو سه سال اخیر برجسته کردم برای اینکه احساس کردم دشمن از این ناحیه میخواهد ضربه بزند. وقتی ما مشکل اقتصادی داشته باشیم بخشهای مختلف نخواهند توانست کارهای درست خودشان را انجام بدهند.امروز ظرفیت اقتصادی در کشور یک نقطه کلیدی و دارای اولویت است، لذاست که بنده روی این تکیه میکنم روی معیشت مردم تکیه می‌کنم، روی معیشت کارکنان دستگاههای مختلف تکیه میکنم روی معیشت کارکنان نیرهای مسلح تیکه می‌کنم، اینها باید دنبال بشود اینها باید با جدیت دنبال بشود.این به عهده مسئولین است. مسئولان اگر انگیزه های دشمن را نگاه کنند انگیزه بیشتری برای این کار پیدا میکنند.

سخنرانی رهبر انقلاب در دیدار جمعی از فرماندهان و کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران به پایان رسید.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار